علامه حسن زاده آملی: (تمجيداتم از مقام معظم رهبری) بسيار خوب و به‎جا بود و از نظر بنده هيچ مشكلي ندا

montazer

ناظر کل
پرسنل مدیریت
"ناظر کل"
ph-10404.jpg


پایگاه صالحات - از علامه حسن زاده آملي درباره تعابيري همچون « قائد ولي وفي » و « رائد سائس وفي » كه براي مقام معظم رهبري به كار بردهاند، سؤال شد كه گفت :

اين عناوين بسيار خوب و بهجا بود و از نظر بنده هيچ مشكلي ندارد.


به گزارش خبرنگار آيين و انديشه خبرگزاری فارس، در 19 خرداد 1390 و در مجمع عالي حكمت اسلامي، از سالها تلاش و مجاهدت علمي علامه «حسن حسن زاده آملي» تجليل به عمل آمد.
اين عالم فرزانه به دليل كسالت نتوانست در مراسم حضور يابد و لوح تقديري با امضاي حضرات آيات سبحاني، جوادي آملي و مصباح يزدي به فرزند علامه حسن زاده اهدا شد.

به همين مناسبت، گفتوگويي با حجت الاسلام والمسلمين حسن رمضاني از شاگردان ويژه علامه حسن زاده آملي انجام داديم و يك خاطره بازگو نشده از علامه حسن زاده آملي را از وي جويا شديم.


حجت الاسلام رمضاني به بيان خاطرهاي در باب انتخاب حضرت آيت الله العظمي خامنه اي به عنوان رهبر انقلاب اسلامي و نظر علامه حسن زاده آملي در اين باره پرداخت و گفت:

روزي خدمت علامه بودم و در مورد تعابيري همچون «قائد ولي وفي»، «رائد سائس وفي»، «مصداق بارز نرفع درجات من يشاء» و «دادار عالم و آدم همواره سالار و سرورم را سالم و مسرور دارد»
كه ايشان براي مقام معظم رهبري به كار برده اند، گفت وگو و سؤال كردم. چرا كه آن زمان برخي نتوانستند اين ستايشها را تحمل كنند و به استاد خرده گرفتند.


وي افزود: به استاد عرض كردم كه برخي، عبارات شما در تمجيد از مقام معظم رهبري را برنتافته اند.

ايشان فرمودند: اين عناوين بسيار خوب و به
جا بود و از نظر بنده هيچ مشكلي ندارد.


منبع:
پایگاه اصالت

 
بالا