پيروزي يک طرفه تيم کشتي ايران مقابل آمريکا

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"

[h=1]پيروزي يک طرفه تيم کشتي ايران مقابل آمريکا[/h]
[h=2] تيم ملي کشتي آزاد ايران در ديداري نمادين براي حفظ کشتي در المپيک، شکست سنگيني را به آمريکا تحميل کرد.[/h]
00940670.jpg

"نبرد روي ريل" عنواني نمادين براي مصاف تاريخي سه جانبه تيمهاي ملي کشتي ايران، آمريکا و روسيه در نيويورک است که در اولين مسابقه نمادين براي حفظ کشتي در المپيک، تيم ملي ايران موفق شد آمريکا را در خاکش مقتدرانه با نتيجه 6 بر يک شکست دهد.

به گزارش ايسنا،در اين مبارزه که در ايستگاه قطار تاريخي گرند سنترال نيويورک برگزار شد، در وزن 55 کيلوگرم حسن رحيمي در سه تايم (0-1، 1-0 و 5-1) مقابل اوبه بلانک به پيروزي رسيد.

در وزن 60 کيلوگرم هم مسعود اسماعيل پور مقابل ريس هامفري به راحتي به برتري 7 بر صفر (1-0 و 6-0) رسيد. اسماعيل پور در حالي اين برد را رقم زد که فدراسيون کشتي اعلام کرده بود وي به دليل بيماري اين ديدار را از دست مي دهد.

در وزن 66 کيلوگرم نيز مهدي تقوي سومين شکست را در نيويورک به آمريکايي ها تحميل کرد. او موفق شد کلن راسل را 5 بر يک (3-1 و 2-0) مغلوب سازد.

در وزن 74 کيلوگرم ميزبان صاحب اولين برد خود شد و حسن طهماسبي برابر کايل ديک تن به شکست 3 بر صفر(2-0 کلينچ و 1-0 کلينچ) داد.

در وزن 84 کيلوگرم احسان لشگري پيروزي تيم ملي ايران مقابل آمريکا را قطعي کرد. لشگري 2 بر صفر کيت گيوين را برد تا ايران در خاک آمريکا اين تيم را شکست دهد.

در وزن 96 کيلوگرم حامد تاتاري موفق شد 4 بر يک (3-1 و 1-0) دي جي برگمن را مغلوب سازد و در وزن 120 کيلوگرم کميل قاسمي ششمين برد ايران را مقابل آمريکا بدست آورد. قاسمي موفق شد ترول دلاگنف را در دو تايم (1-1 و 1-0) مغلوب کند.



ورزش3
 
بالا