مدير گوگل لال شد

مجنون الحسین

کاربر فعال
"بازنشسته"
[h=2]مدير گوگل لال شد[/h]
لاری پیج یکی از بنیانگذاران شرکت گوگل سرانجام بعد از مدتها در مورد بیماری مرموزش که کنجکاویهای فراوانی را برانگیخته، سخن گفت.


به گزارش جهان، فارس به نقل از وال استریت نوشت: لاری پیج افشا کرد که مبتلا به یک بیماری بسیار نادر شده که بر روی توانایی تکلم وی تاثیر منفی گذارده و صدای او را ضعیف کرده است، اما این وضعیت باعث نخواهد شد که پیج نتواند وظایف مدیریتی روزمره خود را انجام دهد.


این مدیر 40 ساله گوگل گفت که بیماری وی نوعی فلج شدگی تارهای صوتی است. پیج 14 سال پیش به شدت سرما می خورد و همین مساله باعث فلج شدن یکی از تارهای صوتی او می شود. علیرغم تمام تلاش های پزشکان احیای تارهای صوتی فلج شده ممکن نمی شود و پزشکان نتوانسته اند آنها را مداوا کنند.


وضعیت پیج وقتی بدتر شد که او سال قبل مجددا سرما خورد و در نتیجه تعداد دیگری از تارهای صوتی وی دچار مشکل شد. البته با تلاش پزشکان بخشی از این مشکل جدید حل شده است.


لاری پیج تنها نتیجه این مشکلات را نرم تر شدن صدای خود دانست و به شوخی گفت: سرگی برین دیگر بنیانگذار گوگل معتقد است که من از این به بعد مدیر بهتری خواهم بود، زیرا کلمات را با دقت بیشتری انتخاب خواهم کرد.


از 12 ماه پیش که خبرهایی در مورد بیماری لاری پیج منتشر شده بود، هیچ اطلاعات دقیقی در این زمینه در اختیار رسانه ها قرار نگرفته بود و همین مساله حجم انبوهی از شایعات را در مورد وضعیت سلامتی وی به وجود آورد.
 

RainiMan

داره دوست میشه
"منجی دوازدهمی"
انشاء الله به برکت وجود امام زمان تمام سران این کمپانی صهیونیستی به بدترین امراض بمیرند.

امین یا رب العالمین.
 

ناجی دلها

معاون مدیریت
پرسنل مدیریت
"معاونت مدیران"

عاطفه

کاربر فعال
"کاربر *ویژه*"
/:)
 

رفیق امام زمان (عج)

کاربر فعال
"کاربر *ویژه*"
انشاء الله به برکت وجود امام زمان تمام سران این کمپانی صهیونیستی به بدترین امراض بمیرند.

امین یا رب العالمین.

سلام داداش خوبی؟؟؟چرا با خشونت پیش میری؟؟؟؟؟من دعا میکنم که خدا همه ی مریضا رو شفا بده....کی گفته این آقاهه ام صهیونیسته؟؟؟؟؟:68:
هر چی هم باشه خب بیچاره به نفع ماها (کاربرای اینترنتی )کار کرده دیگه=d>
 
بالا