جنگ تن به تن زورگير با پليس در ملاءعام+تصاوير

~(neda)~

کاربر فعال
"بازنشسته"
باشگاه خبرنگاران؛ در تشریح خبر فوق اظهار داشت: ماموران در راستای انجام وظایف خود بودند که ناگهان گروهي از مردم به سمت آنان آمده و از يک فقره زورگيري خشن از يک شهروند خبر دادند.


t4npjt3qqdvhhorglrp.jpg




رییس کلانتری 160 خزانه در ادامه اذعان داشت: ماموران در بررسي بيشتر متوجه شدند که دقايقي پيش طبق اظهارات مردم ، يک دستگاه خودروي پرايد سفيد رنگ با دو سرنشين جلوي يک عابر را گرفته و با ضرب و شتم وي را بيهوش ساخته و با سرقت اموالش متواري شدند.


rkxk2up4c2vg133na2z.jpg




وی ادامه داد: در حين بررسي بيشتر، شهروندي به ماموران مراجعه کرد و گفت: يکي از زورگيران از اراذل و اوباش محله بعثت به هويت قاسم است که مدتها موجب بي نظمي در آن محدوده شده است.
این مقام مسئول انتظامی ابراز داشت: به دنبال این موضوع ماموران با استعلام از بانک اطلاعات مجرمين متوجه شدند که فرد مذکر از سابقه داران شرارت است.
سرهنگ احمدئ صالحی ادامه اظهار داشت: به جهت حساسيت موضوع ماموران با مقام قضايي هماهنگي لازم را انجام داده و با رديابي مخفيگاه متهم جهت دستگيري وي به شهرک بعثت اعزام شدند.


hvb6l9wtach9ah4ogfj2.jpg




رییس کلانتری 160 خزانه گفت: ماموران پس از حضور در محل با بستن راههاي احتمالي فرار و با رعايت کليه موازين شرعي و قانوني وارد خانه متهم شدند.
وی افزود: زورگير خشن با رویت ماموران با کشیدن قمه در ملا عام قصد آسیب رساندن به ماموران را داشت که يک مامور انتظامی با آمادگی کامل در یک جنگ تن به تن متهم را خلع سلاح کرده و دستگیر می کند.
لازم به ذکر است که پس از انتقال متهم به کلانتری و اعتراف به چندین فقره زورگیری خشن از هموطنان به مقام قضایی ارجاع شد.
 
بالا