وحشت مردم از حمله عقابهای گرسنه در آلاسکای کانادا

~(neda)~

کاربر فعال
"بازنشسته"
عقابها که به عنوان پرندگان اسطورهای در کانادا و امریکا شناخته میشوند برای ساکنان مناطق مسکونی آلاسکا و حتی مناطق شمالی کانادا خطرآفرین شدهاند و خانوادهها برای فرزندان شیرخواره خود در برابر عقابهای گرسنه احساس خطر میکنند.
شوک: دهها عقاب گرسنه به یک سوپرمارکت در آلاسکای کانادا هجوم بردند و کارکنان فروشگاه برای رهایی خود و مشتریان وحشتزده از جنگ عقابها با پلیس و آتشنشانی تماس گرفتند و درخواست کمک کردند، در حالی که این پرندگان گرسنه، حریصانه مشغول خوردن گوشتهای موجود شده بودند. آنها حتی به سبد خرید مشتریان که گوشت و ماهی خریده بودند هجوم بردند تا با منقارهای قویشان تکههایی جدا کنند. عقابها که به عنوان پرندگان اسطورهای در کانادا و امریکا شناخته میشوند برای ساکنان مناطق مسکونی آلاسکا و حتی مناطق شمالی کانادا خطرآفرین شدهاند و خانوادهها برای فرزندان شیرخواره خود در برابر عقابهای گرسنه احساس خطر میکنند.

udk3qr3toa5yt406vv3.jpg


جمی ساندرلند، از پلیس منطقه میگوید: از بسیاری از نقاط شمالی کانادا تلفنهای درخواست کمک برای جلوگیری از حمله عقابها داشتیم و این یک اتفاق غیرمعمول است.
در تصاویر گرفته شده تعداد زیادی از عقابها هم بر پشت اتومبیلهای پارک شده در مقابل یک سوپرمارکت دیده میشوند که در حمله به کیسههای ماهیهای پشت اتومبیل مشغول خوردن آنها هستند. بیل ماجول یکی دیگر از افسران پلیس کانادا در این ارتباط گفت برای ترساندن عقابها از آژیر اتومبیلهای پلیس استفاده میکنیم. وی گفت خوشبختانه در حمله به یک فروشگاه هیچکس صدمه ندید. اما بسیاری از کیسههای موجود در خارج از سوپرمارکت که از غذا پر بود بهوسیله عقابها خورده شد.



ایسنا​
 
بالا