♥♥♥در هر قسمت خانه جای آينه كجاست؟♥♥♥

ناجی دلها

معاون مدیریت
پرسنل مدیریت
"معاونت مدیران"
175807.jpg


1 - دستشویی و حمام :
یكی از جاهایی كه بدون شك به نصب آینه در آن فكر میكنید، دستشویی و حمام است. متداولترین و قدیمیترین جا برای نصب آینه در دستشویی و حمام، بالای سینك دستشویی است. از آنجا كه این آینه بیشتر برای اصلاح صورت آقایان و آرایش خانمها استفاده میشود، بهتر است افقی باشد و در راستای شانههای شما به دیوار متصل شود. اگر حمام بسیار كوچكی دارید، میتوانید بالای وان یك آینه نصب كنید كه احساس بزرگشدن فضا را منتقل كند.



2 - اتاق خواب :
آیینه اتاق خواب باید قدی باشد؛ البته اگر میخواهید كاربردی باشد. یكی از مكانهای مناسب برای قراردادن این آینه هم روبروی در است تا از بیرون اتاق هم قابلاستفاده باشد. اگر جای كافی ندارید، از پشت در یا داخل كمد برای نصب آینه استفاده كنید.



3 - بالای میز :
اگر میز كار شما به دیوار متصل شده، بالای آن بهترین جای نصب آینه است. این كار نهتنها كمك میكند بتوانید به ظاهر خود را در آینه نظر بیندازید، بلكه فضای اتاق را هم بزرگتر میكند. ویژگی دیگر این آینه هم این است كه به شما امكان میدهد بدون اینكه سر برگردانید، بتوانید بفهمید چه كسی پشت سر شما یا درحال واردشدن به اتاق است.



4 - نزدیك در ورودی :
از كاربردیترین آینهها، آینههایی هستند كه در كنار در ورودی نصب میشوند. اگر یك میز هم زیر آنها قرار بگیرد كه دیگر عالی است. چرا؟ چون میتوانید هنگام ورود و خروج به خانه، ظاهر خودتان را بررسی كنید، كیف و كلیدتان را روی میز بگذارید و اگر برایتان وسیلهای میآورند، روی آن قرار بدهند. با این كار مهمانها هم نفس راحتی هنگام ورود به خانهتان میكشند.



5 - اتاق بچه :
بچهها عاشق نگاه كردن به خودشان در آینه هستند پس اگر میخواهید آنها را خوشحال كنید، یك آینهنشكن كه قاب و حاشیه كارتونی دارد، برایشان انتخاب كنید و آن را جایی بزنید كه كاملا در معرض دید آنها باشد. از خیر تزیین اتاق با آیینه بگذرید.



گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ

منبع : salamat.ir
 
بالا