♥♥♥ تزئین سالاد فصل ♥♥♥

  • نویسنده موضوع *Man*
  • تاریخ شروع

*Man*

کاربر فعال
"بازنشسته"
تزئین سالاد فصل


یکی از راه های تزئین سفره استفاده از سالاد هست . شما میتوانید از این تصاویر الگو بگیرید و سفره خودتان رو زیباتر کنید .


تزیین سالاد

تزیین سالاد


تزیین سالاد


تزیین سالاد


تزیین سالاد


 

*Man*

کاربر فعال
"بازنشسته"
تزیین سالاد

تزیین سالاد

تزیین سالاد


تزیین سالاد


تزیین سالاد



 

*Man*

کاربر فعال
"بازنشسته"
hou3979.jpg


hou3982.jpg



hou3960.jpg




hou3961.jpg


 

abootalebpro

کاربر جدید
"منجی دوازدهمی"
seasons-salad.jpg

ابتدا کاهو ها را دانه دانه از مغزشان جدا می کنیم و در قابلمه ای می چینیم و داخل آن آب می گیریم تا ۱۰ دقیقه داخل آب باشند تا اگر خاک یا حشره ای روی آن ها است در بیاید سپس می شوریم و در آبکش قرار می دهیم تا آب آن ها برود

سپس روی تخته آشپزخانه خرد می کنیم و مجددا داخل آبکش می ریزیم. دو سه برگ روی کلم را نیز جدا می کنیم و باقی آن را آبکش می کنیم و روی تخته به شکل نواری باریک برش می دهیم و به کاهو اضافه می کنیم.

می توانیم از نصف کلم سفید و نصف کلم بنفش استفاده کنیم تا رنگ سالاد جذاب تر بشود. هویج ها را تمیز می کنیم و آبکشی می کنیم و با رنده درشت رنده می کنیم و داخل کاسه ای بزرگ می ریزیم و کلم،کاهو خرد شده را نیز به آن می افزاییم.

در اینجا می توانیم مواد را در ظرف مورد نظرمان بریزیم و گوجه خیار را که خرد کردیم روی این مواد بچینیم و یا همگی مواد سالاد داخل هم باشند و موادی برای صرفا روی سالاد تدارک نبینیم و داخل ظرف سالاد آماده شده را بریزیم.
گوجه فرنگی ها را می شوییم و به شکل حلقه ای خرد می کنیم و به مواد می افزاییم.خیار را نیز می شوییم و به صورت ورقه ورقه برش می دهیم و به مواد سالاد اضافه می کنیم. در یک کاسه مقداری سس مایونز می ریزیم و زنجبیل ،روغن زیتون ،فلفل سیاه ،نمک،آبلیمو روی آن می ریزیم

و مقدار مواد سس کاملا بستگی به سلیقه شما دارد.مواد را خوب هم می زنیم تا بخورد یکدیگر بروند.سالاد و سس ما آماده شده،بهتر است روی سالاد سلفون بکشیم و با سس در یخچال قرار دهیم و زمان استفاده از یخچال خارج کنید و این سالاد ساده و بی نظیر رو نوش جان کنید.
 

ajmn555

داره دوست میشه
"منجی دوازدهمی"
خیلی زیباست تشکر از این تزئینات:Big Grin::Smile:
 
بالا