₪ اخبــار ورزشــی از باشگــاه پرسپـولیـس ₪

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
www.ayehayeentezar.com_gallery_images_46215566613432467802.gif




سلام به تمامی دوستان انجمن منجی دوازدهم:53:

ازامروزتمامی خبرهای مربوط به باشگاه پرسپولیس را دراین تاپیک گذاشته می شود.

پیروز وسرافراز باشید:53:
 

mitra*

کاربر فعال
"کاربر *ویژه*"
پاسخ : "اخبار ورزشی از باشگاه پرسپولیس"

[h=1]گزارش تمرين امروز پرسپوليس[/h]
[h=2] در تمرين امروز پرسپوليس ولاتکو در تمرينات گروهي و نوري در تمرينات اختصاصي شرکت کرد.[/h]
00939233.jpg

تمرين امروز تيم فوتبال پرسپوليس از ساعت 15 در ورزشگاه درفشيفر برگزار شد. به گزارش فارس، در اين تمرين که پشت دربهاي بسته برگزار شد، بازيکنان پرسپوليس مرور کارهاي تاکتيکي را در دستور کار خود قرار دادند. همچنين محمد نوري به دليل مصدوميت زير نظر بدنساز تيم اختصاصي تمرين کرد.

* ولاتکو بازيکن مقدونيهاي پرسپوليس نيز با رفع مصدوميت و سرماخوردگي شديد در تمرينات گروهي شرکت کرد.

* احمدزاده و سيفاللهي در تمرين امروز غايب بودند چون اين دو بازيکن براي همراهي تيم ملي ارتش به اردو رفتند. اين اردو در حال حاضر زير نظر علي منصوريان در حال برگزاري است.

* خانزاده نيز با برطرف شدن مصدوميت در تمرينات گروهي شرکت کرد.

* گلمحمدي در ابتداي تمرين 15 دقيقه با بازيکنان به گفتوگو پرداخت.

ورزش 3
 

mitra*

کاربر فعال
"کاربر *ویژه*"
پاسخ : "اخبار ورزشی از باشگاه پرسپولیس"

[h=1]گزارش تمرين پرسپوليس[/h]
[h=2] آخرين تمرين پرسپوليس در شرايطي بعد از ظهر امروز زير بارش شديد باران برگزار شد که همچنان وضعيت محمد نوري نامشخص است.[/h]
00941854.jpg

به گزارش فارس ،آخرين تمرين تيم فوتبال پرسپوليس قبل از بازي مقابل فولاد خوزستان از ساعت 15 امروز در ورزشگاه درفشيفر پشت درهاي بسته برگزار شد.

در اين تمرين قرمزپوشان پس از اينکه بدنهاي خود را گرم کردند به مرور کارهاي تاکتيکي پرداختند.

* تمرين امروز پرسپوليس در شرايطي برگزار شد که محمد نوري با توجه به مصدوميتش از ناحيه کشاله وضعيتاش مبهم بود. نوري امروز به فيزيوتراپي و دويدنهاي خيلي نرم پرداخت. احتمال دارد اين بازيکن در بازي مقابل فولاد غايب باشد اما پزشکان در تلاش هستند که تکليف او را تا قبل از بازي مشخص کنند.

* حميد عباسي مدير رسانهاي پرسپوليس نيز در حاشيه تمرين امروز مقابل خبرنگاران قرار گرفت و از سازمان ليگ به دليل برگزاري نشستهاي مطبوعاتي قبل از بازي تشکري ويژه کرد.

وي گفت: اين نشستها دغدغههاي مديران رسانهاي را در طول يک فصل گذشته کمتر کرده و جا دارد از سازمان ليگ تشکري ويژه داشته باشيم.

* اما گلمحمدي در تمرين امروز تغييرات گستردهاي را در ترکيب اصلي خود انجام داده بود. او نسبت به دربي در چند پست بازيکنان را عوض کرده بود.

* علي کريمي نيز طبق معمول امروز دو جلسه فيزيوتراپي کرد و سپس کارهاي تعادلي و قدرتي را در دستور کار خود قرار داد. کريمي امروز هم ندويد.

* کريم باقري مهمان ويژه تمرين امروز پرسپوليس زير بارش شديد باران پس از چند روز غيبت بود. وي به مدت 10 دقيقه با کريمي بر روي نيمکت نشست و با وي به گفتوگو پرداخت.

* 10 هوادار در تمرين امروز حضور داشتهاند و به دليل اينکه برخي از بازيکنان پرسپوليس به درخواستهاي آنها مبني بر عکس گرفتن جواب منفي ميدادند، انتقادهايي داشتند اما يکي از بازيکناني که زير بارش باران ايستاد و با وجود اينکه امکان داشت سرما بخورد علي کريمي بود که پس از عکس گرفتن با هواداران مقابل درب ورزشگاه درفشيفر تمرين را ترک کرد.

* پسر گلمحمدي مهمان تمرين امروز بود.

* بگوويچ در حاشيه تمرين امروز به يادداشت برداري از شرايط بازيکنان ميپرداخت.

* رضا حقيقي به دليل سفر به مشهد در تمرين امروز هم غايب بود.

* در حاشيه تمرين امروز کادر فني به بازيکنان هشدار ميداد به دليل خيس بودن زمين از هرگونه تکلهاي خشن جلوگيري کند.

* تيم فوتبال پرسپوليس در چارچوب هفته بيست و چهارم ليگ برتر فردا در ورزشگاه آزادي به مصاف فولاد خوزستان ميرود.

در حاشيه تمرين امروز قاضي مهاجم پرسپوليس که امروز بسيار آماده و شاداب نشان ميداد با گلزنيهاي مداوم خود هتتريک کرد و مورد تشويق بازيکنان قرار گرفت.
ورزش 3


 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
پاسخ : "اخبار ورزشی از باشگاه پرسپولیس"

[h=1]گلمحمدي: تغييراتي در ترکيب مقابل فولاد داريم[/h]
[h=2] سرمربي پرسپوليس با توجه به نبود محمد نوري و رضا حقيقي تغييراتي را در تيمش در بازي مقابل فولاد انجام خواهد داد.[/h]
00015238.jpg

يحيي گلمحمدي در نشست خبري پيش از بازي پرسپوليس با فولاد با تبريک ميلاد پيامبر (ص) و امام جعفر صادق (ع) اظهار کرد: فردا بازي سختي با فولاد داريم. الان بازيهاي ليگ طوري شده که حساسيت نسبت به بازيهاي قبل در آنها بيشتر است. با توجه به وضعيتي که در جدول داريم فقط براي کسب سه امتياز به ميدان ميرويم. بايد از حضور تماشاگران و ميزباني نهايت استفاده را ببريم تا بتوانيم در اين ديدار خانگي سه امتياز را بگيريم.

به گزارش ايسنا ، وي ادامه داد: فولاد در چند هفته گذشته نتايج خوبي گرفته و 14 هفته است که نباخته است. آنها اعتماد به نفس خوبي دارند، اما بازيکنان ما با توجه به اينکه شرايط را درک کردهاند و در هفته گذشته هم تمرينهاي خوبي را پشت سر گذاشتهاند فردا با اراده بهترين نسبت به بازيهاي قبل به ميدان خواهند رفت. اميدوارم بازي خوبي را از هر دو تيم شاهد باشيم.

گلمحمدي با اشاره به مصدوميت محمد نوري و محروميت رضا حقيقي گفت: با توجه به غيبت اين دو بازيکن مجبوريم تغييراتي در تيم داشته باشيم.

خبرنگاري از سرمربي پرسپوليس درباره حاشيههاي بعد از داربي پرسيد که وي گفت: من داربي را ديگر فراموش کردهام هرچقدر راجع به داوري و صحنههاي پنالتي بخواهيم صحبت کنيم صدايمان به جايي نميرسد. بايد آن بازي را فراموش کنيم و به ديدارهاي حساسي که در آينده داريم فکر کنيم.

وي افزود: به هر حال درباره قضاوت آن بازي حرفهايي مطرح شد که ما مجبور شديم براي دفاع از حق پرسپوليس وارد اين دعوا شويم. شخصيت رويانيان نبايد باعث ميشد که برخي از اين موضوع سوء استفاده کنند. ما براي گرفتن حق بايد تمام تلاشمان را بکنيم. حالا يا ميتوانيم حقمان را بگيريم يا نميتوانيم.

سرمربي پرسپوليس درباره مشکل گلزني اين تيم و عملکرد مهاجمان گفت: ما براي مهاجمان تمرينهاي اختصاصي در نظر ميگيريم اما شرايط روحي و رواني هر بازيکن هم تاثيرگذار است. بازيکنان ما بايد در زدن ضربات آخر دقت و تمرکز بيشتري داشته باشند. اميدوارم با توجه به تغييراتي که فردا در ترکيب انجام ميدهيم، اين جابهجاييها جواب دهد و بازيکناني که کمتر بازي کردهاند خود را نشان دهند.

گلمحمدي در پاسخ به سوال خبرنگاري مبني بر اينکه پرسپوليس تمام تمرکز خود را روي جام حذفي گذاشته است گفت: اين طور نيست. شرايط ما در ليگ طوري نيست که بخواهيم اين جام را فراموش کنيم. بايد از حيثيت پرسپوليس دفاع کنيم و اين تيم را به جايگاه اصلياش برسانيم. تلاشمان را ميکنيم باقياش دست خداست، اما اين اراده را داريم که در ميان تيمهاي بالاي جدول قرار گيريم و اين طور نيست که فقط به جام حذفي فکر کنيم.

عباسي، مدير رسانهاي پرسپوليس هم در اين نشست از سازمان ليگ به خاطر برگزاري منظم نشستهاي خبري قبل از بازي تشکر کرد.


ورزش3


 

mitra*

کاربر فعال
"کاربر *ویژه*"
پاسخ : "اخبار ورزشی از باشگاه پرسپولیس"

[h=1]نيلسون: دربي آرامي را داشتم[/h]
[h=2] دروازهبان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: ميتوانستيم برنده دربي 76 باشيم اما در کل من روز آرامي را داشتم.[/h]
00941551.jpg

نيلسون کوريا در گفتوگو با خبرنگار فارس در خصوص دربي 76 اظهار داشت: مانند بازيهاي نيمفصل دوم به نظرم يک روز خوب ديگر را پشت سر گذاشتيم، بالاخره هميشه دربيها در همه جاي دنيا قشنگ نميشود اما ما ميتوانستيم برنده 3 امتيازي بازي باشيم.

وي افزود: نميدانم آيا توپهاي روي دروازه استقلال پنالتي بود يا خير اما من نسبت به روزهاي ديگر و به جز 2 يا 3 صحنه روز آرامي را داشتم.

نيلسون ادامه داد: بايد به فوتبال ايران تبريک بگويم که اين همه هوادار مشتاق دارد. واقعا دربي پرشور و پرهيجاني بود اما خيلي دوست داشتم تا در اين بازي پيروز شويم اما مثل اينکه شانس مثل خيلي از بازيهاي ديگر باز هم يار ما نبود. اميدوار هستم که در بازيهاي آينده مخصوصا مقابل تيم فولاد خوزستان که در چند بازي خود نباخته و تيم بسيار جوان و خوبي است دست پر بيرون بياييم و سپس قهرمان جام حذفي هم بشويم. خيلي دوست دارم امسال براي پرسپوليس در گرفتن يک جام تاثيرگذار باشم.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
پاسخ : "اخبار ورزشی از باشگاه پرسپولیس"


حسيني:
[h=1]درباره صحنه پنالتي دربي کارشناسان قضاوت کنند[/h]
[h=2] مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: چون دربي را فراموش کردهايم در مورد صحنهاي که پنالتي گرفته نشد بهتر است کارشناسان قضاوت کنند.[/h]
00943189.gif

سيد جلال حسيني در گفتوگو با خبرنگار فارس ابتدا در خصوص صحنه پنالتي که در دربي 76 بر روي او اتفاق افتاد و شب گذشته برنامه 90 آن را به تصوير کشيد، اظهار داشت: همانطور که قبلا هم گفتم ما دربي را بايد فراموش کنيم چون همه چيز تمام شده است.

وي افزود: اما شب گذشته برنامه 90 همه چيز را نشان داد، من در آن صحنه آماده برداشتن گام و زدن ضربه به توپ بودم که ناگهان از پشت سر يک نفر من را شارژ کرد و تعادلم را از دست دادم. نميخواهم با توجه به احترامي که براي داوران قائلم درباره اين موضوع حرفي بزنم اما کارشناسان بهتر است نظرشان را در مورد ان صحنه علام کنند. دربي براي ما تمام شده است.

حسيني ادامه داد: ما بازي بسيار سختي را مقابل فولاد با انگيزه داريم، اين تيم 15 هفته است که رنگ باخت را نديده و در خطوط مختلفاش حتي در خط حمله بازيکنان بسيار خوب و حتي در سطح بهترينهاي ايران دارد، پس کار بسيار سختي مقابل فولاد داريم و اميدوارم مقابل آنها دست پر زمين را ترک کنيم.

حسيني در پايان خاطرنشان کرد: خوشبختانه پس از بازي نسبتا خوبي که مقابل استقلال انجام داديم در حال حاضر در شرايط خوبي هستيم و اميدوارم مثل دقايق پاياني دربي 76 عملکرد خوبي را در برابر فولاد جوان و با انگيزه به نمايش بگذاريم.

ما در اين شرايط به دنبال اين هستيم تا با گرفتن يک نتيجه خوب مقابل حريف خوزستاني خودمان شرايطمان را در جدول سامان دهيم و به جمع بالانشينها بپيونديم.

 

mitra*

کاربر فعال
"کاربر *ویژه*"
پاسخ : "اخبار ورزشی از باشگاه پرسپولیس"

[h=1]پرسوليسيها با 19 بازيکن به اردو رفتند[/h]
[h=2] با تصميم يحيي گلمحمدي تيم فوتبال پرسپوليس با 19 بازيکن پس از تمرين امروز براي ديدار مقابل فولاد خوزستان به اردو رفت.[/h]
00035959.jpg

پس از تمرين امروز بعد از ظهر پرسپوليس، يحيي گلمحمدي 19 بازيکن خود را براي ديدار مقابل فولاد معرفي کرد که يکي از اين بين فردا خط ميخورد و هر 19 بازيکن پرسپوليس به شرح زير است.

به گزارش فارس،نيلسون- عابدزاده- حسيني- بنگر- نورمحمدي- ماهيني- فولادي- نقيزاده- نوري- مهدويکيا- رضايي- پروويچ- خانزاده- نوروزي- انصاريفرد- قاضي- فشنگچي- کلاهکج و ولاتکو 19 بازيکن پرسپوليس هستند.

اگر نوري تا امشب با تلاش کادر پزشکي به شرايط ايدهآل برسد ولاتکو از ليست قرمزپوشان براي بازي مقابل فولاد خط ميخورد در غير اينصورت اين بازيکن در ليست خواهد ماند.

تيم فولاد پرسپوليس در چارچوب هفته بيست و چهارم ليگ برتر فردا در ورزشگاه آزادي ميزبان فولاد خوزستان است.

 

mitra*

کاربر فعال
"کاربر *ویژه*"
پاسخ : "اخبار ورزشی از باشگاه پرسپولیس"

[h=1]احتمال حضور محمد نوري برابر فولاد وجود دارد[/h]
[h=2] پزشک تيم فوتبال پرسپوليس از احتمال رسيدن هافبک مصدوم اين تيم به ديدار روز چهارشنبه برابر فولاد خبر داد.[/h]
00943873.jpg

دکتر وجيه الله چشمه سري در گفتگو با مهر در مورد مصدوميت محمد نوري و احتمال بازي اين بازيکن مقابل فولاد گفت: تلاش ها براي رساندن نوري همچنان ادامه دارد. حتي اين بازيکن را با وجود تمرين نکردن در طول هفته گذشته به اردوي تيم دعوت کرده ايم تا کارهاي لازم براي مداوايش را انجام دهيم.

وي در ادامه گفت: هنوز مشخص نيست اين بازيکن بتواند مقابل فولاد به ميدان برود اما ما تمام تلاش خود را انجام مي دهيم و احتمال بازي کردن او وجود دارد. همانقدر که شانس بازي کردنش وجود ندارد.

ديدار تيم هاي فوتبال پرسپوليس فولاد خوزستان در هفته بيست و چهارم دوازدهمين دوره رقابت هاي ليگ برتر ساعت 16:50 روز چهارشنبه در ورزشگاه آزادي تهران برگزار خواهد شد.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
پاسخ : "اخبار ورزشی از باشگاه پرسپولیس"

نگاه جادوگر به جام حذفي
[h=1]کريمي تمريناتش را با بدنساز پرسپوليس آغاز کرد[/h]
[h=2] علي کريمي امروز تمريناتش را با بدنساز تيم آغاز کرد.[/h]
00943175.gif

علي کريمي به دليل پارگي رباط MCL حدوداً سه ماه با اعلام پزشکان بايد از ميادين فوتبال دور باشد، اما پس از بررسيهاي انجام شده اين بازيکن تمرينات خود را روزانه به مدت سه جلسه با فيزيوتراپي آغاز کرد که خوشبختانه وضعيت او نسبت به گذشته بهتر شده است. کريمي از امروز هم به مدت سه ساعت تمرينات خود را زير نظر بدنساز پرسپوليس شامل کارهاي تعادلي قدرتي آغاز کرده و تا آماده سازي کامل اين تمرينات را پيگيري خواهد کرد.

به گزارش فارس، اگر مشکل خاصي پيش نيايد از اواسط هفته آينده دويدنهايش را شروع خواهد کرد. کريمي عنوان کرده که دوست دارد به بازي مقابل ذوبآهن در مرحله يک هشتم نهايي جام حذفي برسد. تلاشها در اين زمينه ادامه دارد اما تصميم نهايي پس از تمرينات فشرده اين بازيکن مشخص خواهد شد.



ورزش3
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
پاسخ : "اخبار ورزشی از باشگاه پرسپولیس"

[h=1]چيذري: نبايد درباره کريمي ريسک کرد[/h]
[h=2] مربي بدنساز پرسپوليس گفت: واقعا انگيزه کريمي براي بازگشت به پرسپوليس خارقالعاده و عجيب است.[/h]
00943836.jpg

فرهاد چيذري درباره آخرين شرايط علي کريمي پس از تمرين بدنسازي اظهار داشت: واقعا انگيزه بالاي علي کريمي از روزي که استارت مجدد بدنسازي خود را زده بينظير و خارق العاده است.

وي افزود: کريمي دوست دارد خيلي زود برگردد و خودش بيشتر از هر کسي در حال کمک به خودش است اما نبايد درباره ايشان ريسک کرد. ما بايد پله به پله رو به جلو برويم.

به گزارش فارس ، چيذري گفت: تا چند روز آينده پزشکان دوباره وضعيت کريمي را مورد ارزيابي قرار خواهند داد و با توجه به تلاش کادر پزشکي پرسپوليس و فيزيوتراپيهايي که به موقع انجام شده پزشکان نظر نهايي خود را درباره استارت کريمي و شروع دويدنهايش را اعلام خواهند کرد. کريمي آنقدر انگيزه دارد که کار را براي کادر پزشکي پرسپوليس آسان تر کرده است. ما اميدواريم که کريمي صد در صد آماده را به زودي در بين قرمز پوشان ببينيم.


ورزش3


 
بالا