طراحی غرفه های نمایشگاهی راهی برای جذب مشتری

  • نویسنده موضوع fdiba
  • تاریخ شروع

fdiba

خودمونی
"منجی دوازدهمی"

81345-cb4c2daa500986037f4800dfae882146.jpg





در طی سال های اخیر شرکت های گوناگونی اقدام به حضور در نمایشگاه ها کرده اند و محصولات و خدمات خود را در این نمایشگاه ها ارائه داده اند. برای شرکت و حضور در این نمایشگاه ها باید هر برند و شرکتی غرفه مخصوص خود را داشته باشد. بنابراین غرفه سازی یکی از مهم ترین عوامل شرکت در نمایشگاه های بین المللی است که در آن محصول و خدمات خود را به نمایش می گذارید.

چگونه غرفه خود را از دیگران متمایز بسازیم؟

غرفه ها با طراحی ها و شکل خاص خود از سایرین متمایز می شود. چیزی که یک غرفه را منحصر به فرد می کند طراحی خاص و معماری آن است. در فرایند غرفه سازی اگر از رنگ ها و معماری خاصی استفاده شود می توان مشتری و افراد زیادی را جذب کرد. غرفه شما به صورت موقت و چند روزه در نمایشگاه قرار دارد و مشتریان قبل از آن که به سمت بازار کسب و کار و هدف خود به سمت شما بیایند باید نحوه غرفه سازی شما آن ها را جذب کند و بعد از این جذب شدن شما باید محصول و خدمات خود را به ایشان معرفی کنید.

چگونه با نورپردازی مناسب در فرایند غرفه سازی افراد زیادی را جذب کنیم؟

یکی از اصول ضروری در غرفه سازی نحوه ایجاد نورپردازی آن است که تخصص زیادی را می طلبد. نورپردازی مناسب در غرفه سازی باعث جلب مشتریان زیادی می شود. نورپردازی باید با برند و محصول مورد نظر شما همخوانی داشته باشد. باید به خوبی بدانید که از رنگ ها و نور ملایم می خواهید استفاده کنید یا فضای تیره. نکته دیگری که باید در نظر بگیرید این است که نباید در تمام غرفه نمایشگاهی خود از یک نور یک نواخت استفاده کنید زیرا این کار مقداری خسته کننده خواهئد شد. استفاده از نور های رنگی سبب جذابیت و کشش بیشتری افراد می شود اما نباید رنگ های استفاده شده بیشتر از 2 یا 3 رنگ باشد. با استفاده از رشته لامپ های الکترونیکی، لامپ های هالوژنی و لامپ های LED می توان نورپردازی جالب توجهی در فرایند غرفه سازی ایجاد کرد.



چگونه با خلاقیت و ایده های جدید طراحی غرفه های جدید داشته باشیم؟

با ابراز ایده های نو و خلاقیت در طراحی غرفه ها می توان افراد زیادی را جذب غرفه ها کرد، اگر در ایجاد غرفه مورد نظر خود خلاقیت بیشتری به کار ببرید خیلی زودتر می توانید به هدف خود که همان جذب مشتری است برسید، از این رو طرح ایده های نو در طراحی داخلی غرفه فواید بسیار زیادی دارد و باعث می شود غرفه شما منحصر به فرد به نظر برسد. ایجاد نظم و هماهنگی در طراحی و بهینه کردن فضا باعث به وجود آمدن فضای زیبا و جذاب در نمایشگاه می شود. برای طراحی غرفه سازی سازی می توان از روش های جدید تبلیغات استفاده کرد. شما می توانید از طریق سایت آرمان با نمونه کار این مجموعه بیشتر آشنا شوید.

برای ایجاد غرفه سازی مناسب و تخصصی برند ها به کجا مراجعه کنیم؟

در طول این سال ها شرکت های فراوانی برای غرفه سازی و نحوه قرار دادن غرفه در نمایشگاه ها ارائه خدمت می دهند. این شرکت ها افرادی متخصص در زمینه معماری و طراحی داخلی نمایشگاه به استخدام در می آورند که هم کار غرفه سازی را انجام دهند و هم در رابطه با طراحی و نحوه شکل گیری غرفه ها مشاوره می دهند و شما را راهنمایی میکنند که چگونه با طراحی دکوراسیون مناسب مشتری مورد نظر خود را به سهولت جذب کرده و به آنها خدمات ارائه دهید یا محصول خود را بفروشید. این افراد با در نظر گرفتن شرایط نمایشگاه ها و اصول اولیه معماری و دکوراسیون به شما کمک می کنند زودتر به اهداف خود و موفقیت برسید.
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
بالا