صهیونیزم و تسلط بر رسانه

sareh94

کاربر جدید
"منجی دوازدهمی"
جمعیتی مانند یهود که دارای سرزمین مشخصی نیستند و هر گروه از آنها به صورت مسافرانی در گوشه ای از دنیا زندگی می کنند در صورتی می توانند یک کشور به حساب آیند که پیوسته با یکدیگر در ارتباط باشند و برای موجودیت پوشالی خود کسب مشروعیت نمایند.

از آنجا که این مشروعیت نیازمند تبلیغات ممتد است بنابراین صهیونیست ها پیوسته تلاش کرده اند تا به وسایل خبری و بر ابزار مطبوعات تسلط پیدا کنند، و این چهره ناهنجار است که نیازمند پیرایش است و الا دل آرام را حاجت مشاطه نیست ، بنابراین به آن درجه که اسرائیل یک موجود تجاوزگر و ناهنجار و غیرواقعی است به همان اندازه نیازمند تبلیغات و کسب مشروعیت می باشد.

حالا که سر سلطه صهیونیزم بر خبرگزاری ها معلوم شد، اجازه بدهید به شرح مختصری از این سلطه بپردازیم:

هنگامی که صحبت از خبرگزاری هامیشود، خوب است قبل از هر چیز به سراغ خبرگزاری " رویتر " برویم که پیشگام دیگر خبرگزاری هاست ، این خبرگزاری از آن " ژولیوس رویتر" متولد سال 1817 می باشد که نامبرده شخصی کاملا یهودی است.
رویتر کار خودش را در آلمان شروع کرد و نمایندگانی در بیشتر شهرهای آلمان برای او کار می کردند، سپس نمایندگی آن در بروکسل نیز افتتاح شد و کارش را به پاریس و به سال 1815 مرکز اصلی خود را در لندن قرار داد، شهرت وی زمانی همه گیر شد که جنگ های انفصال در آمریکا برقرار شد و رویتر قبل از هر خبرگزاری دیگری اخبار را به کل عالم مخابره می نمود و سرانجام به لقب "بارون" مفتخر گردید.

دومین خبرگزاری، خبرگزاری آسوشیتدپرس میباشد که پر تیراژترین روزنامه ها و شش مجله پرخواننده آمریکا توسط این خبرگزاری اداره می شوند، این خیرگزاری در سال 1848 تاسیس شد و به سال 1900 به شرکتی سراسری و عظیم تبدیل گردید که صهیونیست ها یر قسمت اعظم آن از لحاظ سرمایه گذاری و مدیریت تسلط دارند.
خبرگزاری یونایتدپرس نیز در سال 1907 میلادی توسط اسکرایبس و هوارد یهودی تاسیس شد که از شهرت جهانی برخوردار است.

خبرگزاری انتر نشنال نیوز سرویس نیز توسط ویلیام هرست تاسیس شد، نامبرده دارای زن یهودی و یهودیان او را به عنوان حاکم نیویورک انتخاب کردند.

در سال 1958 دو خبرگزاری یونایتد پرس و انترنشنال و نیوز سرویس در یکدیگر ادغام شدند و وسعت بیشتری یافتند.
خبرگزاری " هافاس" نیز در فرانسه توسط یک عائله یهودی تاسیس شد که به خبرگزاری رسمی فرانسه تبدیل شد، که این خبرگزاری صهیونیستی فرانسوی منبع تغذیه وسائل خبری کشورهای عربی می باشد.

تسلط صهیونیزم بر جراید و مطبوعات جهان
موضوع تسلط و نفوذ صهیونیزم بر جرائد و نشریات بزرگ و کوچک و جهانی و منطقه ای مطلبی است که همگان بر آن اتفاق نظر دارند و تالیفات و مقالات و آمار فراوانی در این باره گفته شده است و محققان و نویسندگان از نقطه نظرهای گوناگون به شرح و بیان آن پرداخته اند، در این نوشته ها ما بیشتر به مطالب و تحقیقات فوادین سید عبدالرحمن الرفاعی در کتاب النفوذ الیهودی فی الاجهزة الاعلامیة و الموسسات الدولیه اکتفاء می کنیم.
 
بالا