ردیاب خودرویی چیست؟

  • نویسنده موضوع asoa
  • تاریخ شروع

asoa

کاربر جدید
"منجی دوازدهمی"
ردیاب خودرو وسیله ای کوچک است که بنا بر استفاده اشخاص مدل های گوناگونی دارد. ردیاب های شخصی مدل () موارد استفاده مختلفی دارند و مناسب کودکان و سالمندان ، ورزشکاران ، افراد دارای بیماری های فراموشی ، جوانان و محصلین میباشد. امکان مکالمه یک طرفه و دو طرفه از طریق ردیاب را دارا می باشد.
ردیاب های خودرویی بنابر نوع استفاده مصرف کننده انواع گوناگونی دارد مدل () که برای ماشین های سبک موتورسیکلت وانت نیسان و حتی خودرو های سنگین در نظر گرفته شده است.اندازه کوچک و مناسب ردیاب و همچنین سیم کشی آسان این دستگاه امکان نصب مخفی آن را در کوتاه ترین زمان ، ممکن میسازد.
از قابلیت های این دستگاه که آن را از مدل) ساده تر آن متمایز می سازد دکمه اس او اس (که در مواقع حساس و اضطراری برای امنیت بیشتر راننده استفاده میشود) ، سنسور شنود ، و باطری پشتیبان قوی تر آن است.
نوع دیگر ردیاب مدل () برای خودروهای نیمه سنگین ، سنگین ، خودروهای یخچال دار و خودروهایی که میبایست از راننده و محیط تصویر برداری شود تعبیه شده است . جنس فلزی آن این نوع ردیاب را در شرایط سخت مقاوم میسازد.
برای افرادی که تمایل به نصب ردیاب به برق خودرو خود را ندارند ردیاب های آهنربایی مناسب میباشد. از دیگر کاربردهای آن نصب بر روی کانتینر ، خودرو متهمین ، بار و اجسام و خودروهای گمرکی میباشد . آهنربای قوی جهت نگه داشتن دستگاه روی بدنه خودرو ، پوشش ضد آب و ضد حرارت و باطری بسیار قوی از ویژگی های این دستگاه به شمار می رود.
تمامی ردیاب ها اعم از شخصی و خودرویی داخل آنها سیم کارت قرار میگیرد و پس از نصب در هر لحظه موقعیت جغرافیایی بر روی سایت ردیابی مخابره میکند و قابلیت ارسال موقعیت از طریق پیامک را داراست.این ردیاب ها حافظه داخلی جهت ارسال نقاط کور را نیز دارند.منبع:ردیاب
 
آخرین ویرایش:
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: zahrabb
بالا