فروش حریم شخصی برای گرفتن لایک؟!!!

ایرانی اسلامی

کاربر حرفه ای
"کاربر *ویژه*"
بسم الله الرحمن الرحیم
السلام علیک یا صاحب الزمان(ع)*
السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

در دنیای امروز و با گسترش ارتباطات, بخصوص وجود اینترنت و شبکه های اجتماعی به عنوان زیرمجموعه هایی از اینترنت, خیلی ها دیگر حریم شخصی را بی معنا کرده اند یعنی ارزشی به نام حریم شخصی برای انها وجود ندارد .
با وجود شبکه های اجتماعی مثل فیسبوک, اینستاگرام و ... دیگر افراد به راحتی و به بهانه های مختلف عکس ها و فیلم های خصوصی خانوادگی خود را می گذارند تا به نوعی از افراد امتیازی بگیرند و به عبارت دیگر بهش میگیم : گدایی محبت . اما سوال اینجاس که این افراد به چه علت این کار رو می کنند ؟
اصولا انسان به صورت فطری خود شیفته است و علاقه مند به این که از او تعریف و تمجید به عمل اید. شیوه های مدرن در این مسیر باعث شده که حتی برای گرفتن این تحسین و تکریم به کارهایی از قبیل تمسخر دیگران در جمع و زیاده گویی و حتی شیوه های منفی تر از این مثل سیگار کشیدن که احیانا در برخی جوانان شاهدیم روی بیاورند .
اما چیزی که در فضای مجازی برای افراد مهم شده گرفتن لایک یا همان تشکر خودمان است که به شدت در شبکه های اجتماعی رایج شده ...
متاسفانه برخی افراد برای این واژه و گرفتن یک تشکر خشک و خالی حاضر به افشای تصاویر حریم خصوصی خود شدند
یعنی کسی دیگه باید بیاد درباره وجود این افراد اظهار نظر کنه که این خیلی باید بگیم افتضاحه
برای اینکه از این معضل رها بشیم باید فکرمون رو بالاتر ببریم ...

البته این معضل در مواقعی به فضای واقعی نیز کشیده میشه و متاسفانه موجب اخاذی و نابودی زندگی اشخاص میشه. در نهایت میتونیم بگیم برای جلوگیری از این رویه باید یک پیشنهاد رو بدیم :
کنترل خود برتر بینی و کنترل بزرگ بینی
 
آخرین ویرایش:

alibaran

کاربر جدید
"منجی دوازدهمی"
متاسفانه کاملا درسته
تشکر از توضیحات شما
 

آسمان

کاربر فعال
"کاربر *ویژه*"
واقعا نمیدونم چرا خیلی افراد حاظرن عکس زنو محرمای خودشونو در معرض دید دیگران بذارن؟! پس علاوه بر دلایلی که استارتر گفت بی غیرتی و فخر فروشی هم عامل این کاراس.
 
بالا