بهترین سایت ها برای خرید اینترنتی از خارج کدامند؟

hooransr

کاربر جدید
"منجی دوازدهمی"
best-shopping-sites.png

این روزها بازار فروشگاه*های آنلاین از هر بازار دیگری داغ*تر است. اکثر مردم خیابان*ها و مغازه*ها را رها کرده و از راحتی خرید اینترنتی لذت می*برند چرا که دیگر لازم نیست در هوای گرم یا ترافیک*های حوصله سر بر از خانه بیرون آمده و وقت خود را با رفتن از مغازه*ای به مغازه دیگر هدر دهند. شما هر زمان که اراده کنید؛ می*توانید سری به فروشگاه اینترنتی دلخواه خود زده و یا از فروشگاه*های آنلاین معتبر جهانی مانند آمازون، (ebay)، علی اکسپرس، سوق و ... خرید کنید. علاوه بر این سایت*ها، شما امکان خرید از ترکیه را نیز خواهید داشت چرا که سایت*های فروش آنلاین ترکی زیادی در حال حاضر مشغول به کار هستند.

چرا خرید اینترنتی گزینه درستی است؟

تصور کنید لیستی از تمام کالاهای جهان در مقابل شما باشد و بتوانید تنها با چند کلیک خرید کنید یا از تخفیف*های خوب برخی کالاها و حراج*های فصلی آگاه باشید! شاید بگویید شناسایی و انتخاب این همه فروشگاه اینترنتی، پر دغدغه*تر از خرید در خیابان*های شهر است. اما صبر کنید! ما در این مقاله قصد داریم تا شما را در شناسایی فروشگاه*های معروف و معتبر خرید اینترنتی راهنمایی کنیم تا خریدی آسان، ارزان و مطمئن داشته باشید.

1. فروشگاه اینترنتی آمازون (amazon)

بدون شک تا به حال برای یک بار هم که شده شنیده*اید که آمازون بزرگترین و معتبرترین وبسایت خرید آنلاین در جهان است و حدود یک سوم خریدهای مردم آمریکا از این سایت انجام می*گیرد. آمازون از یک کتاب فروشی آنلاین کوچک، به بزرگترین وبسایت خرده فروشی جهان تبدیل شد.

این کمپانی نه تنها امکان خرید میلیو*ن*ها کالا را برای شما فراهم می*سازد بلکه به فروشندگان این امکان را می*دهد تا کالای خود را برای فروش در این سایت قرار دهند.
یکی از مزایای دیگر آمازون این است که فرآیند سفارش در آن بسیار سریع و آسان است و معمولا پس از اولین خرید خود تنها با چند کلیک می*توانید خریدهای بعدی را انجام دهید.
این سایت برای حفظ امنیت اطلاعات شخصی شما راه*کارهای ویژه*ای را اندیشیده است همچنین شما مطمئن خواهید بود که دقیقا همان کالایی را دریافت می*کنید که سفارش داده*اید.
قیمت ها در آمازون بسیار رقابتی هستند بنابراین می*توانید محصول دلخواه خود را با قیمتی مناسب در آن پیدا کنید.
همچنین بدانید اگر سفارش شما بالای 25 دلار باشد آمازون بابت حمل و نقل کالای شما هزینه*ای دریافت نمی*کند و رایگان است و اگر کالایی شرایط حمل و نقل رایگان داشته باشد در کنار کالا برای شما نشان می*دهد.
آمازون سیستم رتبه*بندی از دیدگاه کاربر را دارد و شما می*توانید دریابید که تا چه اندازه مشتریانی که محصول مورد نظر شما را خریداری کرده*اند از خرید آنلاین خود رضایت داشته*اند.
سایت آمازون، کاملترین و دقیق ترین توضیحات از محصول برای شما قرار داده شده است تا شما قبل از خرید، ارزیابی درستی از محصول را داشته باشید.
مطلب ویژه: دلایل موفقیت سایت آمازون

2. فروشگاه اینترنتی ای بی (eBay)

فروشگاه اینترنتی ebay که بیشتر، یک سایت مزایده اینترنتی می*باشد در رتبه دوم قرار دارد. ای بی که کار خود را با حراج یک دستگاه فتوکپی آغاز نمود، امروزه به بزرگترین سایت حراج دنیا تبدیل شده است. شما می*توانید هر چیزی را که تقریبا در هیچ کجا پیدا نکردید در ای بی پیدا کنید! به علاوه خودتان هم می*توانید یک فروشنده در این سایت شوید و منبع درآمد برای خودتان داشته باشید. شهرت ebay بیشتر به خاطر طیف وسیع کالاهایی است که در اختیار مشتریان قرار می*دهد و شما می*توانید از فیلترهای برند، سایز، قیمت و سایر مشخصه*های محصول استفاده کنید تا انتخابی راحت*تر داشته باشید.

اگر دنبال جمع*آوری کلکسیون مورد علاقه خود هستید، ای بی اولین جایی است که باید به سراغش بروید و مطمئن باشید موارد جدیدی پیدا خواهید کرد. بزرگترین تفاوت فروشگاه خرید اینترنتی آمازون با ای بی در مدل کسب و کار و قیمت*گذاری آنهاست چرا که طبق گفته*های پیشین، eBay محلی برای مزایده کالاست و مشتریان، قیمت پیشنهادی خود را روی محصول می*گذارند و آن کالا به خریداری که بالاترین قیمت را ارائه داده، فروخته می*شود.

3. فروشگاه خرید اینترنتی والمارت (Walmart)

والمارت یک فروشگاه اینترنتی بسیار بزرگ است که تعداد زیادی محصول را در وبسایت خود به منظور خرید اینترنتی مشتریان قرار داده است. شما می*توانید به جای تحمل صف*های طویل والمارت در فروشگاه*های فیزیکی اش، از خرید آنلاین در وبسایت آن لذت ببرید. تنوع محصولات؛ به خصوص در گروه خواربار، آن را به یکی از معروف*ترین سایت*های خرید آنلاین تبدیل کرده است که هر رده سنی را از مصرف کنندگان خود قرار داده است.

4. فروشگاه خرید اینترنتی اتسی (Etsy)

اتسی یک بازار جهانی است و کالاهایی که صنعت*گران با استعداد هنرهای دستی، در هر گوشه جهان ابداع می*کنند را ارائه می*دهد. هر چیزی از صابون خانگی گرفته تا دستبند کریستال و سیب کاراملی همه و همه را می*توانید در اتسی پیدا کنید!!!

شما سی دی جدیدترین فیلم*های سینمایی را در اتسی پیدا نمی*کنید اما مطمئن باشید صنایع دستی خلاقانه و جذاب را در آن خواهید یافت. به علاوه فروشگاه خرید اینترنتی اتسی یک راه عالی برای افرادی است که به فکر فروش صنایع دستی خود و کسب درآمدی هرچند ناچیز هستند. بارگذاری محصولات در اتسی آسان است و فقط 20 سنت برای محصولات شما دریافت می*کند. اتسی در حال حاضر معروف*ترین وبسایت فروش صنایع دستی و کالاهای آنتیک در جهان به شمار می*آید.

5. فروشگاه خرید اینترنتی تارگت (target)

وبسایت خرید اینترنتی تارگت که کار خود را از یک فروشگاه خرید محلی در آمریکا شروع کرد امروزه جزء وبسایت*های معروف خرید آنلاین در سراسر جهان به شمار می*آید و حدود 1.8 میلیون بازدید در ماه دارد. این سایت خرید اینترنتی به تازگی با سرویسی به نام target restock امکان تحویل فوری برای مشتریان خود را رقم زده است به طوری که اگر شما پس از ساعت هفت شب سفارش خود را انجام دهید فردا صبح کالای خود را درب منزل دریافت خواهید کرد اما فراموش نکنید که شما قرار است در ایران، خرید خود را انجام دهید پس قطعا مدت زمان بیشتری می*گذرد تا کالای شما تحویلتان گردد.

اگر با خواندن این مقاله علاقه مند به خرید اینترنتی این سایت*ها و کالاهای متنوع جهانی هستید، این کار را به چارسوق بسپارید چرا که شما در ایران قادر به خرید از این سایت*ها نخواهید بود.منبع:خرید از ترکیه
 
آخرین ویرایش:
بالا