نقش نورپردازی سقف کاذب کناف در دکوراسیون داخلی خانه ها

lemonn

بی وفــا
نقش نورپردازی سقف کاذب کناف در دکوراسیون داخلی خانه ها

%DA%A9%D9%86%D8%A7%D9%81.png

همه ما می دانیم که نورپردازی نقش بسیار مهمی در طراحی دکوراسیون داخلی خانه ها دارد . هر عنصری که در خانه نورپردازی گردد می تواند ظاهری خاص به آن وسیله ببخشد و آن را بسیار جذاب کند این عناصر می تواند هر چیزی باشد اما ما در این مطلب به بحث نورپردازی سقف کاذب خواهیم پرداخت و نقش آن را در طراحی دکوراسیون داخلی مورد بررسی قرار می دهیم بنابراین تا انتهای این مطلب با ما باشید.

نورپردازی در قسمت گچبری های سقف کناف

زمانی که می خواهید سقف کاذب خانه تان را نورپردازی کنید باید به این موضوع دقت داشته باشید که روی سقف شما چه عناصری قرار گرفته است و با استفاده از آن ها نورپردازی های خلاقانه تری را داشته باشید . برای مثال گچبری ها می توانند بهترین راهنما برای انجام نورپردازی های سقف کاذب شما باشند. به خصوص اگر سقف خانه تان دارای تزئیناتی به سبک کلاسیک باشد نورپردازی در این گچبری ها به لوکس شدن سقف تان بسیار کمک خواهد کرد .ادامه مطلب

تگ: کناف
 

سازه افزارر

کاربر جدید
"منجی دوازدهمی"
سقف کاذب لایه ای دوم از سقف می‌باشد که از سقف اصلی به کمک قاب فلزی یا چوبی، آویزان است. علاوه بر این سقف کاذب، به‌عنوان سقف آویخته نیز شناخته می‌شود. سقف کاذب دارای مزیت‌های فراوانی می‌باشد. علاوه بر بهبود زیبایی ظاهری اتاق، سقف کاذب در جهت خنک نگه داشتن اتاق از گرمای تابستان و سرمای زمستان نیز گزینه بسیار مناسبی می‌باشد. همچنین به‌منظور مخفی نگه داشتن توده انباشته‌شده سیم‌های برق، مصوبات سبک، مجاری تهویه هوا و سایر لوازم نسبی نیز ایجادشده است.

سقف کاذب، به قالب‌هایی از بخش های آلومینیوم یا GI و یا زهوارهای چوبی که به سقف اصلی ثابت‌شده‌اند، ثابت یا آویخته می‌شود. سقف کاذب با حداقل فاصله 20 سانتی متر از سقف اصلی ثابت شده است. این سقف از مواد مختلفی مانند؛ گچ پاریس (گچ ویژه شکسته بندی و قالب گیری)، گچ تخته، تخته چندلا، ورق‌های پی‌وی‌سی و غیره ساخته شده است. بسته به کاربرد و نوع طراحی سقف کاذب، مواد مختلفی می‌توانند انتخاب شوند. مواد مختلف مزایا و معایب خاص خود را دارا می‌باشند که در زیر، تعدادی از آن‌ها موردبحث قرارگرفته‌اند.
همان‌طور که در این نوشتار از سازه افزار همراه ما بودید هدف ما آشنایی کامل شما دوستداران محتوای ساخت‌وساز با سقف کاذب و اصول ساخت و استفاده از آن در ساختمان‌ها بود که امیدواریم مفید واقع‌شده باشد.
 
بالا