تاثیر حذف مطالب در بهینه سازی

forouzan99

کاربر تازه وارد
"منجی دوازدهمی"
تاثیر حذف مطالب در بهینه سازی

طراحی سایت : در برخی موارد شرایطی پیش می اید که تصمیم میگیرید برخی از مطالب سایت تان را حذف کنید اما باید بگوییم که بهتر است اینکار را انجام ندهید زیرا حذف هریک از مطالب سایت تان تاثیر مستقیم روی سئو خواهد داشت. در واقع بهینه سازی سایت شما از زمان درج مطالب در ان اغاز می شود و به این شکل می باشد که شما با درج محتوا در گوگل می توانید جایگاهی را بدست اورید و به همان نسبت می توانیم بگوییم که حذف هرکدام از مطالب سایت تان تاثیرات منفی را روی بهینه سازی خواهد داشت.



web-design-nonegartop.jpg




محتوای درج شده در سایت تان باید ویژگی های زیر را دارا باشد:

طراحی وب سایت محتوای منتشر شده تان باید به روز و دارای کیفیت لازم به همراه رعایت کردن علائم و اصول نگارشی باشد. علاوه براین مطالب باید جذاب و دارای نواوری نیز باشند. همچنین تا حدامکان از درج محتوای کپی دوری کنید و درصورت کپی بردارید متن را به منبع ان ارجاع دهید. از کلیدواژه ها و برچشب ها در متون منتشر شده تان استفاده نمایید. تصاویر سایت تان باید با کیفیت و در عین حال دارای حجمی کم نیز باشند.
طراحی اپلیکیشنطراحی سایت ، طراحی سایت ، طراحی سایت ، طراحی سایت ، طراحی وب سایت ، طراحی وب سایت
ثبت شرکت ، ترخیص کالا ، موکت ، لمینت ، دیوار پوش ، پارکت ، کاغذ دیواریچاپ مقالهطراحی سایت تهران



web-design-top-nonegar-1-300x200.jpg

طراحی سایت
گاهی ممکن است فضای هاست تان پر شده باشد شاید در ابتدای ایجاد سایت تان مطلع نباشید که به چه مقدار فضا نیاز دارید و بعد از مدتی فعالیت با اتمام فضای هاست تان مواجه شوید و تنها راه برای حل این مشکل را پاک کردن برخی از محتوای سایت خود بدانید. حذف مطالب شاید راه ساده ای باشد اما در حقیقت به این سادگی نیز نخواهد بود برای اینکار تا انتهای مقاله با دقت و توجه با ما همراه باشید. به گوگل اطلاع دهید و ان را از حذف مطلب خود اگاه کنید


xml-webdesign.jpg


برای اینکار باید از طریق گوگل وب مستر به گوگل اطلاع رسانی کنید که مطلب مشخص شده تان از سایت تان حذف شده است. زیرا در صورتی که مطلبی که شما حذف نموده اید توسط سایت گوگل ایندکس شده باشد و کاربری از طریق جستجو ها وارد سایت شما شود با خطای ۴۰۴ در سایت تان مواجه می شود که این خطا بسیار برای بهینه سازی سایت شما امتیازات منفی به همراه خواهد داشت. حذف کردن مطالب کپی نیز توصیه نمی شود به طور کلی درصد بالایی از کارشناسان سئو اتفاق نظر دارند که حتی حذف کردن مطالبی که قبلا به صورت کپی در سایت درج شده اند نیز کار درستی نیست و امتیازات منفی ان در بهینه سازی بسیار بیشتر از سایر عوامل است.
 
بالا