آموزش Local Seo

forouzan99

کاربر تازه وارد
"منجی دوازدهمی"
آموزش Local Seo
نوشتاری را با عنوان سئوی محلی در طراحی سایت برای شما همراهان همیشگی نونگار منتشر کردیم و در آن سئو محلی یا همان Local SEO را تعریف کرده و دلایل اهمیت روز افزون آن را توضیح دادیم. در ادامه به بررسی این موضوع می پردازیم که چگونه باید سایت خود را با مؤلفه های Local Seo انتطباق دهیم. در واقع مدیران سایت ها می توانند مکان جغرافیایی فعالیت خود را به گوگل اعلام کنند و این کار را در انتخاب کلمات کلیدی می توانند انجام دهند. با ذکر محل جغرافیایی در کلمات کلیدی می توان به آسانی تعداد بازدید کنندگان هدفمند خود را افزایش داد. Local SEO در طراحی سایت به همین آسانی و با قرار دادن نام محل جغرافیایی در میان متا کلیدهای خود باعث می شود سئو محلی سایت شما به خوبی انجام گردد. البته شایان ذکر است که باید اصول سئو سایت را در تمامی بخش های طراحی سایت خود به خوبی رعایت نمایید و به کلمات کلیدی بسنده نکنید.

LocalSEO.jpg

دو نکته کلیدی در Local Seo
ابتدا اینکه در Local SEO باید به فوتر سایت توجه ویژه ای داشته باشید زیرا این قسمت در تمامی صفحات سایت تکرار می گردد و فوتر به عنوان یکی از مهم ترین بخش های قابل استفاده در سئو محلی می باشد به این صورت که باید آدرس را فوتر سایت قرار دهید. با این کار کلمات کلیدی که در بالا با آنها اشاره کردیم و نام منطقه جغرافیایی شما نیز در آنها بود، در تمامی صفحات سایت تکرار می گردد. نکته مهم دیگر این است که مطالب و محتوای سایت شما در زمان کمی ایندکس شده و موتورهای جستجویی نظیر گوگل سایت شما را مرتباً بررسی کنند که برای اینکار می توانید از گوگل بیزینس Business استفاده کنید.
طراحی اپلیکیشن طراحی سایت،طراحی سایت،طراحی سایت،طراحی سایت،طراحی وب سایت،طراحی وب سایت
ثبت شرکت ، ترخیص کالا ، موکت ، لمینت ، دیوار پوش ، پارکت ، کاغذ دیواریچاپ مقاله




LocalSEO1.jpg

الگوریتم های جدید گوگل و ارتباط با Local Seo
گوگل با توجه به سیاست هایی که دارد و خط مشی های تعریف شده آن هر چند وقت یکبار از الگوریتم های پیچیده و پنهانی استفاده می کند که ما آنها را با نام هایی مانند الگوریتم پنگوئن و .. می شناسیم. یکی از این الگوریتم ها که در سئو محلی مورد توجه است الگوریتم کبوتر است. این الگوریتم هنگام جستجوی کاربران مؤلفه هایی مانند مکان جغرافیایی را نتایج و حتی نقشه ارائه شده گوگل تأثیر می دهد. هر چند الگوریتم های جدید گوگل برای زبان انگلیسی بیشترین بازدهی را دارند اما تجربه نشان داده است که به زبان های دیگر نیز بعد از مدتی تطابق پیدا کرده و نتایج آن دقیق و دقیق تر می شود. با توجه به موارد ذکر شده فوق، ما در نونگار تلاش کرده ایم در پروژه های سئو سایت آینده نگری کرده و Local SEO را در تمامی وب سایت های طراحی شده توسط نونگار رعایت کنیم به صورتی که بیشتر این سایت ها بدون هیچ فعالیتی نیز در رتبه های برتر نتایج گوگل نشان داده می شوند.


 

learnandfun

کاربر جدید
"منجی دوازدهمی"
بهینه سازی موتورهای جستجو یا (SEO)، فقط یک گزینه برای هر بیزینس و کسب و کاری به حساب نمی آید و به یک الزام و ضرورت برای تسخیر دنیای دیجیتال مبدل شده است. با بهترین و مقرون به صرفه ترین خدمات سئو، شما می توانید به برند خود قدرت و هم اعتبار هدیه دهید و در فضای دیجیتال و بازاریابی آنلاین شاهد ثمره تلاش واقعی خود باشید که چگونه شما را به اوج می رساند.
 
بالا