چگونه لاغر شوم

  • نویسنده موضوع xavi
  • تاریخ شروع

xavi

کاربر تازه وارد
"منجی دوازدهمی"
چگونه لاغر شوم
در این مقاله سعی کرده ایم تا به سوال چگونه لاغر شوم ؟ پاسخ بدهیم. با ما همراه باشید تا به طور مفصل از چاقی و اضافه وزن و دلایل آن نام ببریم.

آیا شما می خواهید که از وزن خود بکاهید؟… آیا شما مصمم شده اید که نه تنها برای زیبایی و بهتر نمایان شدن بلکه برای تندرستی و احساس شادابی زیادتر، چند کیلو از وزنتان کم کنید؟ آیا می خواهید پاسخ به سوال چگونه لاغر شویم را بدانید؟

بسیار خوب ، در حقیقت شما با گرفتن این تصمیم قدم اول برای لاغر شدن را برداشته اید و واقعیت این است که اکنون و در شرایط فعلی با گرفتن تصمیم برای وزنتان ، به اجرای نیمی از مبارزه پرداخته اید.

اگر شما اضافه وزن دارید و به هر دلیلی تاکنون نتوانسته اید وزن خود را کم کنید یا از رژیم غذایی مناسب استفاده کنید ، به مطالعه پست چگونه لاغر شوم بپردازید. در این مقاله سعی کرده ایم تأثیر چاقی نه تنها بر زیبایی بلکه بر سلامتی را نیز نشان دهیم که مطمئنا نظر شما را نسبت به قبل تغییر داده و انگیزه ی لازم برای کاهش وزن را در شما به وجود خواهد آورد.

ssssd.jpg

چگونه لاغر شوم

چاقی و اضافه وزن وداستان های تخیلی
در این جا منظور ما از اضافه وزن ، اضافه وزنی است که با توجه به معاینه و آزمایش پزشک تشخیص داده شده باشد. بنابراین لاغر شدن ترکه ای آنطور که در کشورهای غربی و در دنیای مد رواج دارد ، در این مقاله توصیه نمی شود. برخی از افراد با دلایل خیالی سعی دارند که چاق بودن خود را توجیه کنند . داستان ها و دلایل خیالی که ما را چاق نگه می دارند چیست؟

  1. مادرو پدرم چاق بودند منم چاقی رو به ارث بردم
ساختمان استخوان ما ارثی است ولی آنچه را که ما به این استخوان ها می پوشانیم ارثی نیست ( چاقی ارثی نیست) .. در هر حال عادات غذایی از اولین عوامل جاق شدن و اضافه وزن هستند. چیزهایی از قبیل غذاهای انتخابی، تهیه غذاها ، اندازه و مقدار خوراکی ها همگی در وزن فعلی ما تأثیر دارند. اگر والدین ما اکثرا با خوراک اسپاگتی یا با برنج و مواد چرب و یا خوراک سیب زمینی پذیرایی می کرده اند. مطمئنا ما نیز به طور شیفته و واضحی عاشق اینجور غذاها خواهیم بود… ولی چیزی که ما اکنون نیاز داریم که اجرا کنیم این است که دقیق تر به چیزهایی که می خوریم دقت کنیم و نباید آنچه را که والدینمان در سال های قبل انجام داده اند را مقصر بدانیم و متهم کنیم.

high-fat-foods-nci-visuals-online-1024x727.jpg

چگونه لاغر شوم

  1. من هر چی بخورم به چربی تبدیل میشه
اگر ما زیاد بخوریم چه این غذا از چربی باشد و یا از پروتئین و یا مواد هیدروکربنه به چربی تبدیل خواهد شد. موقعی که زیاد غذا خورده می شود، چربی در بدن ذخیره و انباشته می شود. و این راه و روش بدن برای اداره نمودن غذاهای اضافی است. غذاها فقط موقعی به چربی تبدیل می شوند که مقدار آنها بیش از حد نیاز بدن باشد. بنابراین پاسخ به کسانی که می گویند من هر چه بخورم تبدیل به چربی می شود این است که شما باید همه چیز بخورید ولی به میزان لازم

  1. اگر من در یک اتاق قفل شده باشم و فقط یک نفر به من برگ کاهو بدهد باز هم من چاق میشم!
برای اینکار آن فرد به جای برگ کاهو به شما جعبه های بیسکوئیت را می دهد. اگرجه ما می توانیم هر اندازه که دوستداشته باشیم تصور کنیم که اضافه وزن ما در اثر اشتباه خود ما نبوده اما در مجموع این مشکل مربوط به خود ما می باشد. بنابراین باید این واقعیت را قبول کنیم ، حتی قبل از اینکه ما بتوانیم به آن اندازه کاهو بخوریم که چاق شویم، فک های ما از جویدن خسته خواهند شد.

http://nody.ir/میخام-لاغر-شوم/
برای مطالعه ادامه دلایل خیالی برای لاغر نشدن و اینکه چگونه چگونه لاغر شوید روی لینک کلیک کنید.
 
بالا