هدیه بازیکنان رئال به مورینیو: یک عکس از جشن قهرمانی

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
سایت گل- در حالی که این روزها اوضاع در رختکن رئال مادرید چندان آرام نیست و جنجال های فراوانی در رختکن رئال دیده می شود، بازیکنان باشگاه مادریدی به مناسبت پنجاهمین سالگرد تولد ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی تیمشان همه با هم متحد شده و با چاپ عکسی از جشن قهرمانی رئال که بازیکنان، آقای خاص را روی دستانشان بلند کرده اند، و امضا کردن این عکس، آن را به عنوان هدیه ای خاص برای تولد 50 سالگی مورینیو به او هدیه دادند.

بعد از آخرین جلسه تمرینی رئال قبل از بازی با ختافه، بازیکنان رئال این جایزه را که به امضای تمام بازیکنان تیم رسیده و به قصد کاستن از بحران های اخیرا رئال بود، به مورینیو هدیه کردند. این عکس مربوط به جشن قهرمانی رئال مادرید در ورزشگاه سن ممس و بعد از مسجل شدن قهرمانی رئال مادرید در رقابت های فصل گذشته لالیگاست و در بالای آن نوشته:« تولد پنجاه سالگی ات مبارک آقا؛ و تولدهای بعدی ات هم همین طور»


u.goal.com_249900_249990_hp.jpg
 

neginnaa

کاربر جدید
"منجی دوازدهمی"
والا اگه منم مربیم مورینیو بود حتما بهش هدیه میدادم که اینهمه تلاش کرد تا تیمش برنده بشه. من کلا عاشق هدیه دادنم همیشه به معلما و استادام هدیه میدادم و به این بهانه ازشون تشکر میکردم.اما به نظر من برای هدیه دادن به مربی یا استاد آدم باید فاکتورهای مناسبی د ر نظر بگیره .مثلا سن و سال طرف و پست شغلیشو ببینه و یه کادو که در شانش باشه بهش هدیه بده .به نظرم برا اینجور افراد که انقد خاصن و موقعیت اجتماعیشون بالاس بهترین کادو که همیشه هم میمونه سردیس یا مجسشونه و کادو لوکسی هم به حساب میاد . به نظرم به امتحانش می ارزه یبار برا استادتون ازین کادوها بخرید.
 
بالا