عوامل و مضرات هاشور ابرو:

mrs_red96

کاربر جدید
"منجی دوازدهمی"
تتو کردن و هاشور ابرو شباهت زیادی به هم دارند و نحوه عمل آنها به یک شکل است.

به این ترتیب عوارض آن هم مشابه یکدیگر است. به افرادی که می‌خواهند ابروهای خود را تتو کنند توصیه می شود این کارها را در مکان‌های مطمئن از نظر بهداشتی انجام دهند و از این طریق از بروز مشکل پیشگیری کنند.

برای اطمینان از این موضوع بهتر است به مکان‌هایی مراجعه کنند کهاز سوزن‌های یکبار مصرف استفاده می‌کند و حتما از بهداشت آن‌جا مطمئن هستند و افرادی قبل‌تر از کار أن‌ها راضی بودند مراجعه نمایید

یک متخصص پوست ضمن اشاره به عوارض «تتو» و «هاشور» در عین حال به متقاضیان انجام این اعمال توصیه کرد که این کار را در مکان‌های مطمئن از نظر بهداشتی انجام دهند. دکتر علی ابراهیمی با بیان اینکه تاتو ابروها به دلیل دائمی بودن آنها توصیه نمی‌شود، گفت: از بین بردن آثار تاتو سخت و گاهی غیر ممکن است.


هاشور ابرو دیگر قابل پاک شدن نیست و در صورتی که فرد پشیمان شود با انجام لیزر می‌توان آن را کم‌رنگ کرد که این امر نیز بستگی به عمق تتو دارد، هرچند با کم‌رنگ شدن تاتو ابرو خط بریدگی در محل باقی می‌ماند. این متخصص پوست و مو در ادامه با بیان اینکه هاشور ابرو بیشتر در مکان‌های عمومی نظیر آرایشگاه‌ها انجام می‌شود، به افرادی که می‌خواهند ابروهای خود را تاتو کنند توصیه کرد این کارها را در مکان‌های مطمئن از نظر بهداشتی انجام دهند و از این طریق از بروز مشکل پیشگیری کنند.


به گفته ابراهیمی در هاشور زدن ابرو ها اگر شرایط بهداشتی رعایت نشود احتمال عفونت و مشکلات بعدی وجود دارد. دکتر ابراهیمی افزود: همچینین توصیه می‌شود حتما موارد بهداشتی در انجام این اقدام رعایت شود و از سوزن‌های یک بار مصرف استفاده شود و افراد ترجیحا سوزن‌ها را خودشان همراه ببرند؛ چراکه احتمال انتقال بیماری‌های واگیردار در استفاده از سوزن‌های غیربهداشتی و چند بار مصرف بالا است. از جمله عوارض تاتو ابرو می‌توان به امکان انتقال هپاتیت A, B, C از طریق سوزن «تتو» اشاره کرد.

که باعث دردسرهای فراوانی بعد از هاشور زدن ابروها می شود

  • هاشور ابرو،ممکن است برای بعضی از افراد باعث ایجاد عفونت یا حساسیت شود.
    بعضی از خانم‌ها بعد از تتو دچار مشکلی به اسم کلوئید یا زخم پف کرده میشن. اگر شما هم پوست حساسی دارین، یا سابقه عفونت های پوستی دارین، بهتره راجع هاشور زدن ابروهاتون تجدید نظر کنین و یا حتما قبل از انجام اینکار با پزشک متخصص مشورت کنید.
  • و نکته ای که از همه مهمتره،اینه که حتما یه مرکزی رو برای هاشور ابرو انتخاب کنین که اصول بهداشتی کاملا درون آن رعایت میشه و از لوازم یکبار مصرف استفاده میکند،که خدای نکرده دچار بیماری های واگیردار مثل هپاتیت نشوید.
  • ممکن است از بین انواع هاشور ابرو مدلی را انتخاب کنید اما بعد از مدتی از آن خسته شوید یا مطابق با مد روز نباشد که امکان عوض کردن تتو وجود ندارد و با دردسرهای بسیار زیادی همراه است.
 
بالا