آموزش نصب کنترل پنل MSPControl بر روی سرور ویندوز

pouyanweb

کاربر جدید
"منجی دوازدهمی"
این کنترل پنل MSP Controll یا همان وب سایت پنل، کنترل پنل های قدرتمندی میباشد که اگر کانفیگ آن به صورت صحیح و درست صورت گیرد، شما یک کنترل پنل رایگان با قابلیت کامل را در دارا خواهید بود. ما در این مقاله برای شما نحوه نصب نصب کنترل پنل MSPControl بر روی سرور ویندوز را شرح میدهیم. در مرحله اوب بعد از آنکه MSP Control را نصب کردید باید دیتابیس SQL Server را نصب کنید.
آموزش نصب کنترل پنل MSPControl بر روی سرور ویندوز
هنگامی نرم افزار را برای نصب باز میکنید، با پیغام خوش آمدگویی مواجه میشوید که با کلیک بر روی گزینه Next وارد مرحله ای میشوید که از شما پرسیده میوشد که قوانین را قبول میکنید؟ در صورت قبول کردن قوانین تیک گزینه مربوطه را فعال کرده و سپس روی Next کلیک کنید. حالا در این صفحه شما نیازمندی ها را مشاهده میکنیدکه اگر موردی نصب نباشد کنار آن ضربدر میباشد حالا روی گزینه Next کلیک کنید تا وارد صفحه ای شوید که به شما مواردی از نیازمندی های نصب نشده را نشان میدهد که با انتخاب کردن هرکدام و کلیک روی گزینه Next هر کدام نصب خواهد شد.
خرید سرور مجازی
اکنون در صفحه ای که مشاهده میکنید IP سرور مجازی خود را انتخاب کرده و نام دامنه را وارد کنید و وارد مرحله بعد شوید. اسم دامنه را بهمراه User name و password وارد کرده و روی گزینه Next کلیک کنید. در این مرحله شما به دیتابیس سرور مجازی متصل میشوید . اول باید روی test Connection کلیک کرده و بعد از آن روی گزینه Next کلیک کنید. اگر که دیتابیس شما در سرور مجازی دیگری قرار دارد در بخش SQL Server آدرس دیتابیس سرور مجازی را وارد کنید.
سرور مجازی
 
بالا