اختراع سوره جدید در نماز عید فطر!

~(neda)~

کاربر فعال
"بازنشسته"


%D8%B4%DB%8C%D8%AE%20%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D8%AF.JPG

امام جماعت بزرگترین مسجد شیخ نشین امارات، در اقدامی عجیب و سئوال برانگیز، با تحریف آشکار قرآن کریم، سوره جدیدی را در نماز عید فطر اختراع کرد. نکته تامل برانگیز این است که وی حتی حاضر نشد اشتباه فاحش خود در تحریف قرآن را اصلاح کند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر بر اساس نوار ویدئویی منتشر شده در شبکه های اجتماعی، امام جماعت مسجد شیخ زاید در امارات، آشکارا به تحریف قرآن کریم پرداخت به طوری که دو آیه سوره الاعلی را ابتدا خواند و در کمال تعجب به جای تکمیل این سوره، سوره اللیل را قرائت کرد تا عامدا قرآن کریم را تحریف کند.

در مراسم نماز عید فطر که ولیعهد امارات شیخ محمد بن زاید هم حضور داشت، امام این مسجد، پس از قرائت سوره حمد، دو آیه از سورۀ "اعلی" را قرائت کرد و سپس در آیه سوم، آیه ای از سوره "لیل" را خواند و دیگر به سوره اعلی برنگشت و سوره لیل را ادامه داد و البته آیه های سوره لیل را هم با اشتباهات بسیار قرائت کرد، به طوری که آیه هشتم این سوره (وَأَمَّا مَنْ بَخِلَ وَاسْتَغْنَى) را اصلا نخواند و در آیه نهم هم (وَکَذَّبَ بِالْحُسْنَى) را "کذب" (بدون تشدید) خواند؛ که این همه نشان از عدم تسلط وی بر آیات قرآن کریم دارد.



دانلود




نکته تامل برانگیز این است که وی حتی حاضر نشد اشتباه فاحش خود در تحریف قرآن را اصلاح کند و حتی یک نفر از نمازگزاران به این اقدام عامدانه امام جماعت مسجد اعتراض نکرد و خواستار اصلاح آن نشد
 

ajmn555

داره دوست میشه
"منجی دوازدهمی"
حتما امام جماعتش قلابی بوده
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: montazer
بالا