جاذبه های برتر گردشگری تایلند

karam1365

کاربر جدید
"منجی دوازدهمی"
  • پارک سلطنتی رامای نهم بانکوک
پارک سلطنتی رامای نهم در سال 1987 و برای بزرگداشت شصتمین سال تولد پادشاه بومیبول آدولیادج افتتاح شد. این پارک یکی از دیدنی های جذاب تور بانکوک که در حومه شهر بانکوک واقع شده است. پارک سلطنتی رامای نهم دارای یک موزه که زندگی پادشاه را به نمایش در می اورد. و هم چنین دارای دریاچه زیبا وبزرگی می باشد. این پارک زیبا محلی برای تحقیقات گلکاری و گیاه شناسی می باشد و هر ساله در این باغ جشنواره های سالانه گل برگزار می شود. که انواع و اقسام گل های زیبا و نایاب در این جشنواره به نمایش در می آیند. تور تایلند پیشنهاد می دهد که رفتن به این باغ زیبا را فراموش نکنید و با قدم زدن در این پارک از زیبای های گل ها و فضای سبز و دریاچه آن لذت ببرید.


پارک سلطنتی رامای نهم بانکوک
  • تپه بودا پاتایا
یکی از مکان های دیدنی پاتایا تپه بودا پاتایا می باشد. این تپه در مرکز شهر پاتایا در نزدیکیساحل جومتین می باشد. مجسمه بزرگ حدود 18 متر ارتفاع طلایی و زیبا در این تپه قرار دارد. این مجسمه در سال 1977 ساخته شده است. و دارای معماری منحصر به فردی است.این مجسمه زیبا در پارکی قرار دارد که به سبک چینی ساخته شده و فرهنگ چینی در این پارک به چشم می خورد. ورودی معبد پله های طولانی وجود دارد. برای مردم محلی به این جا می ایند و برای ثروت شادی و سلامت دعا می کنند. ورودی این پارک رایگان است. تور پاتایا این تپه زیبا و سرسبز را به گردشگران و مسافرانی که میخواهند تعطیلاتی به یاد ماندنی را در تایلند داشته باشند ارائه میدهد.


تپه بودا پاتایا
  • خانه باستانی سامویی
خانه باستانی یکی از دیدنی هایی تور سامویی می باشد که در سمت راست جاده ی ۴۱۷۰ و چند کیلومتر بعد از دهکده Huathanon واقع شده است. این خانه باستانی یکی از قدیمی ترین خانه های به جای مانده از تمدن تاریخی جنوب شرق آسیا بوده و بزرگترین اثر تاریخی سامویی محسوب می گردد. این خانه باستانی حدود 150 سال پیش ساخته شد و تمام قسمت های مختلف آن بدون استفاده از هیچ گونه میخ به هم متصل شده اند و با این قدمت هنوز تازگی و زیبایی خاصی دارد که سالیانه باعث مجذوب گردشگران زیادی به خود میشود.


خانه باستانی سامویی
منبع: سایت گردشگری thailandtor
 
بالا