کمیک استریپ های جنجالی گلاب به روتوون

armin57ghazal

کاربر فعال
"منجی دوازدهمی"
قسمت اول – بحران کم آبیگلاب به روتوون؛ آب دارید؟!

فرهنگ نیوز در سری جدید کمیک استریپ هایی با نام ” گلاب به روتوون” با نگاه طنز به نقد و بررسی معضلات اجتماعی، اقتصادی و … پرداخته و رفتارها و عادت های نادرستِ جامعه را به تصویر کشیده است!
به گزارش گروه اجتماعی فرهنگ نیوز، اولین کاریکاتور از سری کمیک استریپ های “گلاب به روتوون” به موضوع بحران کم آبی و مصرف بی رویه آب به شیوه های مختلف پرداخته است.

 

armin57ghazal

کاربر فعال
"منجی دوازدهمی"
قسمت دوم – آنفولانزای سلفی

گلاب به روتوون؛ علائم بیماری آنفولانزای سلفی!

جذابیت برخی فعالیت ها و رفتارها خصوصا از طریق ابزارهای نوین ارتباطی از قبیل فیس بوک، اینستاگرام و … فرصت تصمیم گیری را می گیرد و به کار بردن هنری را بدون در نظر گرفتن فلسفه و دلیل آن بوجود می آورد. یکی از این موارد عکس سلفی است که مدتی است رواج چشمگیری را در فضای مجازی داشته است.

 

armin57ghazal

کاربر فعال
"منجی دوازدهمی"
قسمت سوم – روز دانشجو

گلاب به روتوون؛ چطور خود را دانشجوتر بنماییم!

به گفته بزرگان اهل علم، دانشجویان گرانبهاترین سرمایه ها برای یک کشور در حال توسعه هستند که آینده کشور را می سازند، دانشجویانی که با کمیت و کیفیت تحصیل خود در سطوح عالی علمی می توانند به پیشرفت وضعیت فرهنگی، سیاسی و اقتصادی یک کشور کمک شایانی بدهند. اما شوربختانه شاهد هستیم در این راه پیش فراز و نشیب بسیاری از دانشجویان مسیر (هدف غایی و متعالی) خود را به کلی به فراموشی می سپارند و به حاشیه های این مکان علمی عمر می گذرانند.

 

armin57ghazal

کاربر فعال
"منجی دوازدهمی"
قسمت چهارم – خشم و عصبانیت

گلاب به روتوون؛ عصبانی نشوید!

به گفته بزرگان و حتی بسیاری از روانشناسان، خشم را می توان ریشه ی بسیاری از معضلات و مشکلات خانوادگی و اجتماعی دانست. عدم کنترل بر روی خشم و تصمیم گیری در زمان عصبانیت می تواند سبب تصمیم گیری اشتباه و غیردقیق شده و به مشکل پیش آمده دامن بزند. اهمیت این موضوع تا جایی است که امام علی(ع) در این باره می فرمایند: “بِئسَ القَرينُ الغَضَبُ: يُبدِى المَعائبَ ويُدنِى الشَّرَّ وَيُباعِدُ الخَيرَ؛” خشم همنشين بسيار بدى است: عيب ها را آشكار، بدى ها را نزديك و خوبى ها را دور مى كند. (غررالحكم، ج3، ص 257، ح4417)

 

armin57ghazal

کاربر فعال
"منجی دوازدهمی"
قسمت پنجم – آلودگی هوا

گلاب به روتوون؛ هوا خیلی پاکه!

در حالی که آلودگی بیش از حد و بحرانی هوای تهران، روزانه تعداد زیادی قربانی گرفته و اسباب بیماری های ناشناخته بسیاری را فراهم کرده است، تنها شاهد سیاسی کاری بسیاری از مسئولین مربوطه هستیم که با مطرح کردن آلوده بودن بنزین، یا قابل کنترل نبودن آن، فرافکنی موضوع و مصاحبه های حاشیه ای از این مسئولیت خطیر شانه خالی می کنند و تنها به انتظار بارش باران یا وزیدن باد نشسته اند.

 
بالا