مرسدس‌بنز F015 Luxury in Motion ... لوکس، پاک و مدرن

شیخ رجبعلی

کاربر فعال
"کاربر *ویژه*"
مرسدس‌بنز، ستاره‌ی درخشان دنیای خودروسازی، با معرفی یکی دیگر از خودروهای مفهومی سری F، دوستداران صنعت خودروسازی را به وجد آورد. F015 Luxury in Motion را باید خودروی رؤیایی آینده خواند که دایملر در CES 2015 از آن رونمایی کرد.
www.zoomit.ir_images_93_10_F015_14C1540_051_626x416.jpg

مرسدس‌بنز در خودروی مفهومی جدید از آلومینیوم، استیل و ترکیبی از مواد فیبرکربن استفاده کرده تا مقاومت بدنه‌ی خودرو را افزایش دهد. همانطور که در تصاویر نیز مشاهده می‌کنید، مرسدس‌بنز در این خودرو فلز و شیشه را با هم ترکیب کرده و نتیجه آن هم محو شدن مرز شیشه‌ی فلز در بدنه‌ی این خودروی مفهومی است. نمای خارجی F015 مرسدس‌بنز، لانچیا Sibilo برتونه را در ذهن دوستداران صنعت خودروسازی تداعی می‌کند.

طول، عرض و ارتفاع F015 به ترتیب برابر ۵.۲، ۲ و ۱.۵ متر است که نشان از جثه‌ی بزرگ این خودرو دارد. با بهره‌گیری از این ابعاد، فضای زیادی درون خودرو ایجاد شده که نتیجه‌ی آن استفاده از تجهیزات رفاهی بیشتر درون خودرو است. جالب است بدانید که ابعاد این خودروی مفهومی از لوکس‌ترین خودروی تجاری مرسدس‌بنز، S Class که هم اکنون در بازار وجود دارد، بیشتر است.فاصله‌ی دو محور این خودرو ۳.۵ متر است که کمی از تراک غول‌پیکر فورد F150 کمتر است.
 

شیخ رجبعلی

کاربر فعال
"کاربر *ویژه*"

درب‌های این خودرو بصورت ۹۰ درجه باز می‌شوند٬ بنابراین سوار و پیاده‌شدن از خودرو را تسهیل می‌کند. مرسدس‌بنز برای تزئین داخل خودرو از چوب، چرم و فلز استفاده کرده که ترکیب آن با شیشه، نمای بسیاری لوکسی را به خودرو بخشیده است. دایلمر سعی کرده در این خودرو آخرین فناوری‌های مرتبط با سیستم هوشمند خود را نیز از طریق بکارگیری سنسورهای رادار و دوربین‌های استریو بکار بگیرد. با استفاده از سیستم رانندگی هوشمند، این خودرو قادر است بدون دخالت راننده به مسیر خود ادامه دهد.


www.zoomit.ir_images_93_10_F015_14C1450_065_626x469.jpg
 

شیخ رجبعلی

کاربر فعال
"کاربر *ویژه*"
در واقع می‌توان لیست بلندبالای فناوری‌های مورد استفاده در خودروی هوشمند مرسدس‌بنز را بی‌پایان خواند. از جمله‌ی فناوری‌های مورد استفاده باید به سیستم دید ۳۶۰ درجه اشاره کرد که قادر است نمای بیرونی را روی دیواره‌های داخلی منعکس کند. همچنین F 015 می‌تواند همیشه آنلاین باقی بماند و از این طریق با دنیای خارج ارتباط برقرار کند.


cdn.hiconsumption.com_wp_content_uploads_2015_01_Mercedes_Benz_F_015_Luxury_in_Motion_4.jpg
دایملر امکان اتصال به اینترنت را با در نظر گرفتن دسترسی دائم به اینترنت در آینده توسعه داده است. با استفاده از چنین سیستمی می‌توان در آینده نیاز به استفاده از علائم رانندگی را از بین ببرد؛ چراکه خودروها می‌توانند با اتصال به سرویس‌هایی چون نقشه‌های هوشمند آنلاین، به‌راحتی از جزئیات مسیر آگاهی یابند.

دکتر زچه، مدیرعامل کمپانی مرسدس‌‌بنز در سخنانی که زمان معرفی این خودرو بیان کرد، F 015 را خودرویی عنوان کرد که می‌تواند رابطه‌ی جدیدی را میان انسان‌ها و خودرو ایجاد کند.

www.zoomit.ir_images_93_10_F015_14C1450_041_626x469.jpg
 

کیمیا

خودمونی
"منجی دوازدهمی"
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای !!!!!!!!!!!!!!!!:43::43::O_o::O_o::O_o::O_o:
 
بالا