^^^^بازوبسته کردن قفل گوشی بابیرون آوردن از جیب و..^^^^

kyana

کاربر ویژه
"بازنشسته"






باز و بسته کردن قفل یک گوشی هوشمند، موضوعیست که همه ما تقریبا به طور ناخودآگاه آن را انجام می دهیم. با این حال گاهی اوقات این مسئله خسته کننده می شود. پردازگشر ها و حساسه های داخل دستگاه ما بسیار قدرتمند هستند، پس چرا قفل گوشی را با گذاشتن و در آوردن از جیبمان باز و بسته نکنند؟
با توجه به اینکه در 90 درصد موارد وقتی آن را ازجیب در می آوریم، برای استفاده کردن از آن است و تنها در 10 درصد موارد امکان دارد آن را روی میز بگذاریم، یا برای شارژ و موارد دیگر آن را بیرون آورده باشیم.
در حالیکه تولیدکنندگان گوشی های هوشمند در این حوزه خاص از عملکردهای خودکار فعالیتی نکرده اند، توسعه دهندگان اندروید دست به کار شده اند. با "قفل جیبی" (Pocket Lock) آشنا شوید. برنامه کاربردی ای که دقیقا برای انجام کاری که توصیف کردیم طراحی شده است: با در آوردن گوشی از جیب قفل آن را باز میکند و با گذاشتن در جیب قفل آن را می بندد. همچنین با این برنامه می توان با تکان دادن دست جلوی گوشی یا برگرداندن گوشی، قفل آن را باز و بسته کرد. با این حال در این نوشتار روی وضعیت جیبی آن متمرکز می شویم:

1. از فروشگاه Google Play برنامه Pocket Lock را روی گوشی خود نصب کنید. این برنامه کم حجم و رایگان است. آن را اجرا کنید، روی آیکون قفل بزنید، سپس روی " "Activateبزنید تا برنامه به کنترل‌های صفحه قفل دسترسی پیدا کند.


fanavari.saramad.ir_Content_media_image_2014_10_83667_orig.jpg





fanavari.saramad.ir_Content_media_image_2014_10_83668_orig.jpg

 
آخرین ویرایش:

kyana

کاربر ویژه
"بازنشسته"



2. روی آیکون آچار بزنید تا منوی تنظیمات برنامه را ببینید و هر گزینه ای را که می خواهید، قبل از فعال کردن، به دلخواه تغییر دهید. برای مثال، یک روش دلخواه برای قفل کردن انتخاب کنید، برنامه کاربردی حذف شده ای که در صورت فعال بودن مانع از باز شدن قفل می شود را مشخص کنید. همچنین می توانید برنامه را در صورت استفاده در وضعیت افقی غیر فعال کنید، یا زوایا را در حساسه حرکتی به دلخواه خود درجه بندی کنید. وقتی که همه تنظیمات را مرتب کردید، به سادگی برنامه را فعال کنید و عملکرد آن را طبق توضیحات شاهد باشید.


fanavari.saramad.ir_Content_media_image_2014_10_83670_orig.jpg



fanavari.saramad.ir_Content_media_image_2014_10_83671_orig.jpg
 

kyana

کاربر ویژه
"بازنشسته"
3. و اما، لازم است موضوع مهمی را نیز مطرح کنیم. اگر بخواهید برنامه قفل جیبی (Pocket Lock) را به دلایلی از گوشی خود حذف کنید، به منوی لغو نصب برنامه در اندروید نروید. در عوض، روی منوی سه نقطه بزنید و لغو نصب را انتخاب کنید. بدین شکل برنامه بدون هیچ اثری از گوشی شما پاک خواهد شد. یا در صورتی که نخواهید برنامه را حذف کنید و از عملکرد آن راضی بودید، 0.99 دلار برای خرید نسخه پیشرفته آن بپردازید. با این کار از هزینه دانشگاه تولیدکنندگان حمایت کرده اید و قفل تولید تعدادی از این برنامه ها را نیز گشوده اید.

fanavari.saramad.ir_Content_media_image_2014_10_83672_orig.jpg



fanavari.saramad.ir_Content_media_image_2014_10_83673_orig.jpg


saramad.ir
 
بالا