♦♦♦♦ دانلود فیلتر شکن جدید و کاملاً رایگان 2014 ♦♦♦♦

یار آقا

کاربر فعال
"کاربر *ویژه*"
45tjpcpec9d1gb7vnimp.jpg

نمـــــاز: بهترین فیلتر شکن دنیا که خود خدا هم زیر این فیلتر شکن را امضا و مهر کرده. خصوصیت مهم این فیلتر شکن این است که مانع میشود انسان با گناه کردن فیلترهایی بین خود و خدا ایجاد کند … اگر باور ندارید این آیه را بخوانید: « ان الصلاه تنهی عن فحشا و المنکر » (عنکبوت/۴۴) بدرستیکه نماز انسان را از فساد و فحشاء دور میکند.

ورژن های بعدی در ادامه خواهد آمد...
 

یار آقا

کاربر فعال
"کاربر *ویژه*"
image634809007187289219.jpg

قــــــرآن: همانند ندارد همه کسانی که متخصص هستند و به جایی رسیده اند از این فیلتر شکن بی بدیل استفاده می کنند راه قطعی آرامش پیدا کردن با این فیلتر شکن است. برای استفاده از این فیلتر شکن آن را بخوانید و بفهمید و به آن عمل کنید. « أَلَا بِذِكْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ » آگاه باشید، تنها با یاد خدا دلها آرامش می‌یابد.
 
آخرین ویرایش:

یار آقا

کاربر فعال
"کاربر *ویژه*"
43265785179800622763.jpg

ولایـــت: این فیلتر شکن بسیار قوی عمل می کند و کاملا تست شده است. برای استفاده از آن باید علاوه بر اعتقاد و محبت اهل بیت :S (31): انسان به سلاح عمل هم مجهز باشد و اطاعت پذیری از ولایت جزء لا ینفک وجودش باشد. من کنت مولاه فهذا علی مولاه
 
آخرین ویرایش:

یار آقا

کاربر فعال
"کاربر *ویژه*"
img_3222.png

محبت اهل بیت (ع): متاسفانه این نوع فیلتر شکن ها همه جای دنیا پخش نشده اند و به گفته ی صاحبانشان (ائمه اطهار (ع)) استفاده از آن ها برای کسانی مفید است که واقعا به اهل بیت (ع) اعتقاد داشته و پیرو آنها باشند خوشبختانه این ورژن و مورد قبلی در ایران گسترش فراوانی دارد.

امام صادق علیه السّلام، فرمودند: كسى كه خداوند خیر را براى او اراده كرده باشد در قلبش محبّت امام حسین علیه السّلام را قرار داده و در دلش محبت زیارت آن جناب را می ‏اندازد و كسى كه خداوند سوء و بدى را برایش بخواهد در قلبش بغض امام حسین علیه السلام قرار داده و در دلش بغض زیارت آن حضرت را می ‏اندازد. (وسائل الشیعة ج‏14 ص496)
 

یار آقا

کاربر فعال
"کاربر *ویژه*"
ذکـــــر: از این فیلتر شکن در همه جا می شود استفاده کرد و تاثیر زیادی در از بین رفتن فیلترهایی دارد که در طول روز با گناه کردن ایجاد می شود.

امیرالمومنین (ع): نگاه حرام تیری از تیرهای شیطان است که بر قلب انسان می نشیند.

ذکر استغفار و ذکر پرفضیلت صلوات ازجمله این فیلترشکن هاست.

الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
 
آخرین ویرایش:

یار آقا

کاربر فعال
"کاربر *ویژه*"
اخطار اخطار اخطار !!!

در مورد این نوع از فیلتر شکن ها باید بگوییم نسخه های تقلبی زیادی وجود دارد مواظب باشید.

متاسفانه افراد سودجو تحت عنوان عرفان های نوظهور از این مورد سوءاستفاده میکنند.

دلیل فیلتر شدن !!!: وقتی انسان گناه میکند به دلیل غفلت از پروردگار به ازاء هر گناه یک قدم از خدا دور میشود.

این گناهان بر چشمان؛ گوش ها و قلب ما پرده انداخته و ما را فیلتر میکنند و اما اگر کسی دچار این گناهان شد اگر به یکی از این فیلتر شکن ها مجهز شود.

ان شا الله … به راه مستقیم هدایت می شود وعاقبت بخیر خواهد شد.

یادمان باشد که بعد از این زنگ تفریح حساب داریم.

ان الله سریع الحساب
 
بالا