behz@d
بی وفــا
داج چلنجر جدید یک بهروزرسانی به موقع را برای سال 2015، پس از 6 سال حضور در بازار دریافت کرده است. داج با ترفندهای جذابی این مدل را از سایر مدلهای معمولی متمایز کرده است و کارایی آن را به سطوحی رسانده است که فقط خودروهای عضلانی پرقدرتی مانند فورد موستانگ شلبی GT500 و شورلت کامارو ZL1 حضور دارند.
2015 Dodge Challenger SRT
SRT از طریق شکاف دهندهی عمیق جلوی خودرو، هواکش موجود بر روی درپوش آلومینیومی خودرو که مختص جذب هوا است و با رینگهای 20 اینچی منحصر به فرد خود قابل تشخیص است. در داخل خودرو، تریم آلومینیومی “Dark engine turn” و صندلیهای اسپرت با نشان SRT دیده میشود.
2015 Dodge Challenger SRT
اما تغییرات چیزی بیشتر از نمای ظاهری خودرو است. مدل استاندارد SRT دارای یک موتور اصلاح شده میباشد که دارای 8 سیلندر و تنفس طبیعی با 6.4 لیتر حجم بوده که 485 اسب بخار و 644 نیوتون نیوتون متر گشتاور تولید میکند یعنی 15 اسب بخار و 7 نیوتون متر گشتاور بیشتر از قبل.
2015 Dodge Challenger SRT Hellcat
اما خبر مهمتر، مدل موسوم به Hellcat است که دارای موتور HEMI 6.2 لیتری 8 سیلندر مجهز به سوپرشارژ میباشد. داج ادعا میکند که توان تولیدی این موتور بیش از 600 اسب بخار است که آن را به قدرتمندترین موتور 8 سیلندر تولیدی گروه کرایسلر که تا کنون تولید شده است تبدیل مینماید. هر دو موتور میتوانند با گیربکس 6 سرعته دستی یا 8 سرعته اتوماتیک سفارش داده شوند.
به علاوه، مدل Hellcat دارای لاستیکهای 40/275 پیرلی P Zero و کیت ترمز برمبو با دیسکهای 390 میلی متری میباشد.
2015 Dodge Challenger SRT Hellcat Interior
مدلهای Hellcat همچنین از طریق علامت سوپرشارژ روی گلگیر، اسپویلر عقب بلندتر، رینگ 20 اینچی فورج کاری شده و تریم آلومینیومی Hetic Mesh از سایر مدلها متمایز میشوند.
همه تنظیمات خروجی قدرت موتور، تعویض دنده گیربکس اتوماتیک، فرمان، کنترل کشش و سیستم تعلیق در هر دو مدل میتوانند از طریق سیستم Uconnect خودرو انجام شوند.
پدال
2015 Dodge Challenger SRT
SRT از طریق شکاف دهندهی عمیق جلوی خودرو، هواکش موجود بر روی درپوش آلومینیومی خودرو که مختص جذب هوا است و با رینگهای 20 اینچی منحصر به فرد خود قابل تشخیص است. در داخل خودرو، تریم آلومینیومی “Dark engine turn” و صندلیهای اسپرت با نشان SRT دیده میشود.
2015 Dodge Challenger SRT
اما تغییرات چیزی بیشتر از نمای ظاهری خودرو است. مدل استاندارد SRT دارای یک موتور اصلاح شده میباشد که دارای 8 سیلندر و تنفس طبیعی با 6.4 لیتر حجم بوده که 485 اسب بخار و 644 نیوتون نیوتون متر گشتاور تولید میکند یعنی 15 اسب بخار و 7 نیوتون متر گشتاور بیشتر از قبل.
2015 Dodge Challenger SRT Hellcat
اما خبر مهمتر، مدل موسوم به Hellcat است که دارای موتور HEMI 6.2 لیتری 8 سیلندر مجهز به سوپرشارژ میباشد. داج ادعا میکند که توان تولیدی این موتور بیش از 600 اسب بخار است که آن را به قدرتمندترین موتور 8 سیلندر تولیدی گروه کرایسلر که تا کنون تولید شده است تبدیل مینماید. هر دو موتور میتوانند با گیربکس 6 سرعته دستی یا 8 سرعته اتوماتیک سفارش داده شوند.
به علاوه، مدل Hellcat دارای لاستیکهای 40/275 پیرلی P Zero و کیت ترمز برمبو با دیسکهای 390 میلی متری میباشد.
2015 Dodge Challenger SRT Hellcat Interior
مدلهای Hellcat همچنین از طریق علامت سوپرشارژ روی گلگیر، اسپویلر عقب بلندتر، رینگ 20 اینچی فورج کاری شده و تریم آلومینیومی Hetic Mesh از سایر مدلها متمایز میشوند.
همه تنظیمات خروجی قدرت موتور، تعویض دنده گیربکس اتوماتیک، فرمان، کنترل کشش و سیستم تعلیق در هر دو مدل میتوانند از طریق سیستم Uconnect خودرو انجام شوند.
پدال