سیمای زنان و مردان در آخرالزمان

ارغوان

کاربر فعال
"بازنشسته"
سیمای زنان در آخرالزمان

زنان، جوهر زندگی و کمال معانی هستند، آنان محافظان نسل پاک اند و اگر از راه راست منحرف شوند، وسیله لهو و لعب مردان خواهند بود.

در آخرالزمان تلاش برخی از زنان، فقط آرایش ظاهر خود و شکار کردن انسانهای هوسباز است.

عذر چنین زنانی چیست؟

چرا به چیزی جز عیش و نوش نمی اندیشند؟ چرا خود را به صورت مردان درآورده اند؟ مگر با عوض کردن لباس، می توانند ذات و ماهیت خود را نیز تغییر دهند!؟

* پیامبر خدا (ص) می فرمایند: «زنان خود را شبیه مردان و مردان خود را شبیه زنان می کنند و زنان لباس مردان می پوشند و حیا از آنها گرفته می شود.»
آنقدر دختران به پسران و پسران به دختران شبیه اند که تشخیص آنها از یکدیگر، در اغلب اوقات، کار مشکلی است و خداوند آنها را لعنت می کند.

*زنان، به ظاهر پوشیده اند ولی عریان هستند و بر روی سرشان چیزهایی همچون کوهان شتر لاغر هست که بوی بهشت به آنها نمی رسد و نمازشان پذیرفته نمی شود.آنها را لعنت کنید که مورد لعن هستند.

* ... می بینی که زنان همجنس بازی می کنند و از خود فروشی، کسب درآمد می نمایند و می بینی که زنان همچون مردان، مجالس تشکیل میدهند و در آنجا خود را همچون عروس آرایش می کنند.

به هر کاری می پردازند، جز رسیدگی به امور همسر و فرزندانشان!
 

ارغوان

کاربر فعال
"بازنشسته"
سیمای مردان در آخرالزمان

پیامبر اکرم (ص) می فرمایند:
* هرگاه در میان بیست نفر یا کمتر یا بیشتر از مردان بودی و در صورت آنها دقت نمودی و یک مرد در میان آنها ندیدی که دیگران از او بخاطر خدا بترسند، پس بدان که امر [ ظهور] نزدیک است.

* مرد از همسرش اطاعت می کند ولی پدر و مادرش را نافرمانی می کند و برای به هلاکت رسانیدن برادرش تلاش می کند، به همسایه اش ستم روا می دارد و پیوند خویشاوندی را قطع می کند، مرد از همسرش انحرافات جنسی می بیند ولی اعتراض نمی کند.

* تمام همت یک مرد شکم او خواهد بود و دینش درهم و دینار! اموال فراوانی را در راههای غیر مشروع خرج می کند و کسی به او اعتراض نمی کند ولی از خرج پولی کم، در راه خدا بازداشته می شود.

امام علی (ع):«مرد را به خاطر محافظت از زنش سرزنش می کنند!»* چه بسیارند مردانی که به خاطر پوشش و حجاب همسرشان مورد سرزنش قرار می گیرند و چه بسیارند همسران و دخترانی که برخلاف عقیده ی همسر و پدرانشان به حجاب علاقه ای ندارند و چه بسیارند مردانی که متهم به سختگیری و خشک مقدسی شده اند.

 
بالا