^*^*^* روز 12 بهمن (اول فوریه)، روز جهانی حجــــــــــــــاب گرامی باد *^*^*^

گمنام

ناظر کل
پرسنل مدیریت
"ناظر کل"
up.zaman_aj.ir_uploads_98a9f3828a31_01_14d310c014236f1.jpg



سلام به همگی.
مروه شربینی چندی پیش از کشته شدنش به دادگاهی در آلمان مراجعه کرد و از "الکس دبلیو" [یک روس با ریشه آلمانی که از سال 2003 به آلمان مهاجرت کرده بود] شکایت کرد.

شربینی اعلام کرده بود زمانی که در پارک با پسرش بازی می کرده، الکس دبلیو وی را مورد توهین قرار داده و به دلیل حجاب مروه او را تروریست خطاب کرده بود دادگاه شکایت شربینی را پذیرفت و این فرد افراطی را به پرداخت 750 یورو محکوم کرد اما الکس این حکم را نپذیرفت و تقاضای تجدید نظر کرد در حین برگزاری جلسه دادگاه تجدید نظر در یک دادگاه درجه دو در شهر درسدن، فرد آلمانی در جلوی چشمان قاضی و سایر حاضرین به شربینی حمله کرده و با ضربات چاقو وی را که سه ماهه باردار بوده از پا در آورد و همسر این زن و مرد دیگری را زخمی کرد.

در بسیاری از دادگاه های آلمان از جمله این دادگاه در درسدن، هیچ گونه بازرسی ار افراد صورت نمیگیرد.همچنین به علت آنکه الکس(قاتل) تا زمان حضور در داگاه هیچ گونه سابقه بازداشت نداشت، هیچ گونه تدابیر امنیتی برای دادگاه در نظر گرفته نشده بود. در حین ضربات شوهر مروه برای نجات همسرش به طرف او شتافت که توسط پلیس آلمان مورد تیراندازی قرار گرفت پس از آن شوهرش با وضعیتی بحرانی در بیمارستان بستری گردید. برخی تیراندازی پلیس آلمان به وی را از روی اشتباه دانسته اند و برخی به نقل از ماموران امنیتی دادگاه اعلام کردهاند که گمان بر این بوده که شوهرش فرد مهاجم بوده و بدین خاطر وی را هدف قرار دادهاند. همچنین فرزند خردسال سه ساله شان که شاهد این ماجرای خونبار بوده، برای معالجه تحت نظر روانشناس است.


به دنبال قتل زن مسلمان و محجبه مصری "مروه شربینی"توسط یک نژادپرست آلمانی، مسلمانان جهان خواستار نامگذاری روز درگذشت وی به عنوان روز جهانی حجاب شدند. این پیشنهاد مورد استقبال مجامع و نهادهای اسلامی جهان قرار گرفت تا حقوق زنان مسلمان به غرب یادآوری شود. بنابراین روز اول فوریه ۲۰۱۴، روز جهانی حجاب اعلام شد. به گزارش «خبرگزاری فرانسه»، در حمایت از حقوق زنان محجبه در جهان سایت دفاع از حقوق انسانی در آگهی ای که به 40 زبان زنده دنیا از انگلیسی تا چینی ترجمه شده است اعلام کرد که اول فوریه 2014 برابر با روز جهانی حجاب خواهد بود.




روز جهانی حجاب گرامی باد


www.ayehayeentezar.com_gallery_images_32080344235947849341.gif
 

montazer

ناظر کل
پرسنل مدیریت
"ناظر کل"
media2.afsaran.ir_si7Gokf_535.jpg



به دنبال قتل زن مسلمان و محجبه مصری توسط یک نژادپرست آلمانی، مسلمانان جهان خواستار نامگذاری روز درگذشت وی به عنوان روز جهانی حجاب شدند. این پیشنهاد مورد استقبال مجامع و نهادهای اسلامی جهان قرار گرفت تا حقوق زنان مسلمان به غرب یادآوری شود.



 

gole yakh

کاربر با تجربه
"کاربر *ویژه*"
www.sunnatonline.com_wp_content_uploads_2014_01_3793789.jpg



سیب ها را زیبا به تصویر کشیدند؛

اولی را کامل پوست گرفتند، طوری که زردیش به سیاهی کشیده شد.

دومی را نصفه نیمه پوست گرفتند

و فقط آنجا که پوست نداشت به سیاهی می نمود.

سومی را سالم و با پوستی شفاف کنارشان گذاشتند

و کوتاه و زیبا نوشتند:

پوشیدگی دوامی برای زیبایی ست.

امام علی(ع)

 
بالا