دكتر عباسي - ارتباط با آمريكا / اعلام جنبش رسمی مقابله با ربا در کشور

Mehrdad M

دوست خوب همه
"کاربر *ویژه*"
حسن عباسی در جمع اساتید و دانشجویان دانشگاه های استان ایلام در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد ایلام گفت: علم استراتژی علم اداره جهان، بررسی تمدن ها و بقای جوامع است این علم به مثابه یک پزشک حاذق به تشخیص و درمان جراحت ها و بیماری های جوامع می پردازد.



وی ادامه داد: فعالیت های استراتژیکی در قالب برنامه های میان مدت و بلند مدت پی ریزی می شوند، حداقل 25 سال زمان برای برنامه ریزی راهبردی باید صرف شود تا رخ نمودهای دریافت نتیجه را دید. فرصت های تمدنی به سادگی به دست نمی آیند.



رئیس دکترینال امنیت بدون مرز ایران بیان کرد: جوزف استیگلیتز در کتاب سقوط آزاد که دو سال پیش تالیف شد گفت: علم اقتصاد به طور کامل سقوط کرده است، این علم دیگر پاسخگوی جهان امروز نیست عملا هیچکس نمی داند چه باید بکند و الگویی نیست که بتواند جوابگوی جهان اقتصادی امروز باشد.



حسن عباسی تایید کرد: اقتصاد جهانی عملا ورشکسته شده است. جهان امروز با شرایط بسیار تیره و تاری مواجهه می باشد، در گزارشی که پایان سال 2012 منتشر شد اعلام گردید که بدهی های اقتصادی 145 کشور جهان بالغ بر 70 تریلیون دلار است.

دولت آمریکا بیشترین میزان بدهی را دارد این میزان 4 برابر درآمد سالیانه دولت است.

وی تایید کرد:
ممکن است جوانان ما با استناد به فیلم های هالیودی و یا سیاست آمریکا غول بزرگی از این کشور را در ذهن خود تداعی کنند اما در واقعیت آمریکا چیزی جز یک کشور ورشکسته نیست.
IMAGE635210541037784359.jpg

در میان مردم این اندیشه وجود دارد که اگر با آمریکا رابطه داشته باشیم مشکلات اقتصادی ما حل می شود؛ اما چرا به این واقعیت توجه نمی شود که
اگر آمریکا نجات بخش بود شهرها و کارخانه های بزرگ خود را از فروپاشیده شدن و ورشکستگی نجات می داد.

رئیس دکترینال امنیت بدون مرز ایران افزود: ژاپن، فرانسه، یونان، اسپانیا، انگلستان که دچار تحریم اقتصادی نیستند، چرا این کشورها از نظر اقتصادی دچار رکود گشته اند و سرزمین های خود را به مزایده برای فروش واگذار کرده اند.



عباسی گفت: ایران به عنوان قدرت منطقه باید ارائه دهنده نظریات مدیریتی در راستای آماده سازی برای ظهور حضرت مهدی در جهان باشد.



وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال های اخیر بارها فرموده اند که علم قدرت، پیشرفت و عدم وابستگی را به ارمغان می آورد، ایران یکی از کشورهای قدرتمند علمی در جهان است که دولت های غربی از دستاوردهای ایران به وحشت افتاده اند.



رئیس اندیشکده یقین ادامه داد:
اگر در فردو، اصفهان، بوشهر، اراک علم تولید نمی شد هیچ قدرتی نداشتیم و کشورهای 1+5 با ایران بر سر میز مذاکره نمی نشستند.

دلیل برتری کشور ما این است که از صفر شروع کردیم، ایران در جهان به عنوان یکی از 10 قدرت برتر موشکی- فضایی جهان شناخته شده است. مهمترین شاخصه این پیشرفت ترکیب علم و ایمان است.

عباسی خاطر نشان کرد: علوم فنی به جمهوری اسلامی اقتدار پیروزمندانه می دهد؛ اما آنچه که باید بدان توجه کرد خروجی نادرست علوم انسانی در ایران است که اساس آن را علوم غربی پایه ریزی کرده ند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی از علم اقتصاد با عنوان اقتصاد آدام اسمیتی تعبیر کرده اند و آن را دچار مشکلات فراوان می دانند که در بهترین حالات هم نتوانسته غرب را از ورشکستگی نجات دهد.



وی با بیان اینکه در راه ترقی و پیشرفت باید نگاهمان را به اسلامی کردن علوم غربی و متحول کردن آنها متوجه کنیم، تصریح کرد: چه بسا این علوم غربی نه تنها توانایی نجات کشورهای جهان را ندارند بلکه آنان را دچار مشکلات عدیده ای نیز کرده اند.



رئیس دکترینال امنیت بدون مرز ایران بیان کرد:
مکتب اصالت پول یا خدامحور بودن پول مخاطرات بسیاری در زندگی مردم جهان به وجود آورده است تنها راه نجات بشر فاصله گرفتن از مکتب اقتصاد پول مبناست.

اولین مشکل پول
این است که پشتوانه ای ندارد، میلتون فریدمن در سال 1962 با ارائه مدلی از اساطیر یونان اذعان داشت اقتصاد جهان به مثابه کشتی در دریاست که اگر به سمت جلو پیش رود توسط هیولای کرایب دیس بلعیده خواهد شد و اگر عقبگرد نماید به درون گردآب کشیده می شود.

دومین مشکل پول آن است که اعتبار ندارد و با کوچکترین جریان های سیاسی دستخوش تغییر و تحولات می شود.



عباسی با
ریشه یابی کلمه بانک گفت: 700 سال پیش خانواده یهودی به نام «مدیچی» در ونیز با دادن وام و گرفتن ربا از تجار مسیحی توانستند ثروت عظیمی را جمع کنند، این خانواده با قرار دادن نیمکت هایی در مکان های مخصوص با عنوان بنکو عملا ربا می گرفتند بعدها با برپایی ساختمان جدید و نامگذاری آن به بانکو یا ربا پایه و اساس بانکهای جدید را پی ریزی کردند.

وی در مورد بورس بیان کرد: عملی است که با قمار انجام می شود به عبارت دیگر
بورس همان قمار است، بازار بورس توسط یک فرد قمارباز حرفه ای به نام «جان لو» در فرانسه به وجود آمد و جهانی شد.



رئیس پژوهشکده یقین ادامه داد:
رونق بازارهای ایران به دلیل پول و سرمایه آزاد 300 میلیون دلاری است که در بازارهای مختلف با عناوین بازار سکه موبایل، زمین، خانه و غیره به گردش در می آید، بورس سازوکارش قمار است از زمانی که بازار سرمایه در ایران به وجود آمد فاجعه شد. زمانی می توان گفت بازار بورس در ایران مطلوب است که بازار بورس سایر اقلام نیز رونق داشته باشند.

عباسی تاکید کرد:
امروزه زمینه سازی برای ظهور، سخت تر از زمان بعثت پیامبر(ص) است یکی از بت هایی که مردم جهان آن را می پرستند بت باور به پول است،پول خدای مردم جهان شده است و پرستش گاه های کوچک این خدا بانک ها هستند.

امروزه
بانک ها بلندترین، مجلل ترین، خوش نماترین و زیباترین ساختمان ها در ایران و جهان به شمار می آیند و بیت الله الحرام در آمریکا و در وال استریت واقع شده است.

وی با اشاره به بیانات آیت الله جوادی عاملی تصریح کرد:
80 درصد کل اقتصاد ایران با وام ربوی در گردش است، ربا نهادینه شده و برکت در زندگی ها برچیده شده است.

رئیس پژوهشکده یقین خاطرنشان کرد:
راه درمان اقتصاد ایران و جهان آن است که به سوی اقتصاد مقاومتی، بدون ربا، توحیدی و مقاوم سازی حرکت کنیم و برای درمان مشکلاتمان به قرآن رجوع کنیم.


آنتي 666
 

~(neda)~

کاربر فعال
"بازنشسته"
رئیس اندیشکده یقین ادامه داد: اگر در فردو، اصفهان، بوشهر، اراک علم تولید نمی شد هیچ قدرتی نداشتیم و کشورهای 1+5 با ایران بر سر میز مذاکره نمی نشستند.

الان هم به لطف تحریم ها نه راکتور داریم
نه سانتریفیوژ
نه...
یکی نیست بگه اآخه اورانیوم 5% به چه دردی میخوره
اگر قرار بمب اتم بسازیم زودتر از ینا دست به کار میشدیم:o-]:
 

لاهوت

دوست خوب همه
"کاربر *ویژه*"


امروزه
بانک ها بلندترین، مجلل ترین، خوش نماترین و زیباترین ساختمان ها در ایران و جهان به شمار می آیند و بیت الله الحرام در آمریکا و در وال استریت واقع شده است.

:suys8x::suys8x::40:
 

شیخ رجبعلی

کاربر فعال
"کاربر *ویژه*"
مجموعه ای از تناقضات را این بنده خدا بیان کرده ! البته هدف دفاع کردن نیست ؛ هدف اینه که با حرف زدن ما پیشرفت نمیکنیم!

به نوشته زیر دقت کنید::
سرپرست پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (isc) تصریح کرد: آمار تولید علم ایران در سال 2009 و 2010 به ترتیب به 20 هزار و 29 و 21 هزار و 592 مدرک بالغ شده است. در فاصله سال های 2010 تا 2011 به یکباره رقم مزبور به 27 هزار و 358 مدرک افزایش پیدا کرده است. تولید علم ایران در سال 2012 نیز 29 هزار و 117 مقاله بود. آخرین آماری که از isi در سال جاری میلادی و مربوط به ماه نوامبر در ارتباط با تولید علم ایران استخراج شده است نشان می دهد که اعضای هیات علمی و پژوهشگران جمهوری اسلامی ایران موفق به تولید 21 هزار و 138 مدرک شدهاند.
ایالات متحده آمریکا در همین مدت 396 هزار و 821 مقاله در isi به ثبت رسانیده است. این کشور 27.38 درصد از کل تولید علم جهان را در اختیار دارد.

امریکا طبق امار!!!(این فقط اماره) تقریبا 18 برابر تولید علم داره !!!! چطور علم به ما قدرت و پیروزی میده ولی برای اونها باعث شکست میشه !!!! عجب
این که میگم فقط اماره چون خودمون هم در دانشگاه مقاله دادیم ودیدیم روش مقاله دادن در دانشگاههای ایرانی چطوریه !!! کپی در کپی !


 
بالا